כתב אישום

תושב אלפי מנשה הסית נגד "הצורר נתניהו"

פעם אחר פעם כתב עופר קופלמן בן ה-56 כי דינו של ראש הממשלה נתניהו הוא אחד: מוות. בכתב האישום המפרט כעת את מעלליו, מצוין כי הם נעשו על רקע 'מחאת בלפור' (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מחאה בוטה נגד נתניהו. אילוסטרציה (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

בבית משפט השלום בכפר סבא הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד עופר קופלמן, בן 57 מאלפי מנשה, בגין שלוש עבירות של הסתה לאלימות כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בכתב האישום, שהגישה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה באישור היועץ המשפטי לממשלה, נכתב כי במהלך החודשים יוני-יולי 2020 פרסם קופלמן בפייסבוק פרסומים הקוראים לאלימות ומעודדים מעשי אלימות כלפי נתניהו.

"התכנים שהעלה הנאשם", מתארת עוד המדינה, "זכו לחשיפה ושימשו במה לאחרים להביע תמיכתם בהם, באמצעות לייקים, שיתופים או תגובות".

ממראות ההפגנות נגד נתניהו. אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אלו שלושת פרסומי ההסתה: א. ב- 21.6.2020 כתב הנאשם: "שהצורר ביבי! שוב משחק לנו בראש. ממציא גל שני של קורונה, יושיב אותנו בבית. ואז בשקט יבצע את הסיפוח... ביבי נתניהו הוא הגרוע באויבינו!!! דינו מוות!!!".

ב. ב- 5.7.2020 שיתף קופלמן בפייסבוק שלו מאמר שפורסם באתר Ynet ועסק בנתניהו, תחת הכותרת "יש מלך בישראל – ורק אנחנו אשמים בסיאוב", וכתב על כך: "רק רצח שלו, יחזיר לנו את המדינה! מוות לביבי!!!!!!!!!".

ג. ב- 6.7.2020 כתב הנאשם: "עוד פעם מפחידים אותנו... גם אם יהיו פי שלוש חולים קשים, יש את המכונות לטפל בהם. אבל למה לא שוב להוריד אותנו על הברכיים? הרבה יותר קל לשלוט בנו ככה, ושוב המסקנה המתבקשת... מוות לביבי נתניהו!!!".

"פרסומיו של הנאשם, עופר קופלמן", מציינים אנשי פרקליטות המדינה, "נעשו על רקע הפגנות תכופות נגד ראש הממשלה במגוון מקומות ברחבי הארץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר