חזון מרן

הגר"ד יוסף: 'הילדים הם דור העתיד הספרדי'

"הילדים הספרדים הם דור העתיד של חזון מרן והערובה היחידה להמשך החזרת העטרה ליושנה", כך אמר חבר מועצת החכמים הגר"ד יוסף לסגן רה"ע ירושלים אברהם בצלאל (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בצלאל עם הגר"ד יוסף (צילום: ללא קרדיט)

סגן ראש העיר ירושלים אברהם בצלאל, נפגש אתמול (שלישי) עם חבר מועצת חכמי התורה ורבה של שכונת הר נוף הגאון רבי דוד יוסף והציג בפניו תוכנית ייחודית המיועדת לילדים הספרדים בירושלים.

מדובר בתכנית לימודית חדשה בשם 'עולים מעלות' - לספירת העומר, אשר מציבה את ערכי מורשת יהדות ספרד ומרן הגר"ע יוסף זצוק"ל על סדר יומם של הילדים הירושלמים.

במסגרת התכנית נבנו שתי חוברות תוכן מיוחדות לילדי וילדות ירושלים עם הלכות ומנהגי ספירת העומר. החוברות מתבססות על סדרת הספרים 'הלכה ברורה' ומכילות חידונים ושאלונים רבים עליהם ניתן להשיב באמצעות קו טלפון ייעודי שנפתח למסגרת התכנית.

בפגישה שקיים סגן ראש העיר אברהם בצלאל עם חבר מועצת החכמים הציג בצלאל את הפרוייקט וזכה לשבחים מהגר"ד יוסף.

"הילדים הם דור העתיד של הציבור הספרדי", אמר חבר המועצת הגר"ד יוסף, "ושימור מנהגי והלכות מרן הם הערובה הראשונה להמשך החזרת העטרה ליושנה. אני רוצה לברך אותך על הפרוייקט והעבודה למען תלמידי ותלמידות ירושלים ולהמשיך לראות פרוייקטים חינוכיים לטובת התלמידים והתלמידות שלנו".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך חרדי אברהם בצלאל הוסיף: "אני רואה את האחריות שבמסגרת תפקידי לייצר את הפעילות שתעמיק את הזהות והחיבור לערכי היהדות הספרדית ומרן הגר"ע יוסף זצוק"ל גם בשעות הפנאי והכיף של התלמידים והתלמידות, במטרה להמשיך ולבנות להם את גאוות היחידה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר