דרמה בבית המשפט

נבלני מספר מהכלא הרוסי: "אני כמו שלד"

יו"ר האופוזיציה ברוסיה, אלכסי נבלני הופיע היום לראשונה בפני בית המשפט, מאז הודיע כי הוא שובת רעב. נבלני מופיע שבוע אחרי שהודיע שהוא סיים את שביתת הרעב (אקטואליה)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
נבלני מופיע כשהוא כחוש (צילום: Команда Навального)

לראשונה מאז הודיע כי ישבות רעב, הופיע מנהיג האופוזיציה ברוסיה, אלכסיי נבלני בפני בית המשפט, וגופו הכחוש משביתת הרעב נחשף.

נבלני סיפר במהלך הדיון כי הוא מתחיל לשקם את גופו "אתמול לקחו אותי להתקלח, ראיתי את עצמי במראה- ראיתי שאני פשוט כמו שלד מזעזע" סיפר "לא שקלתי ככה אפילו כשהייתי בכיתה ז'".

בדיון נבלני לא הפסיק להשמיע ביקורת כנגד אויבו המושבע, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין "בית המשפט היקר, המלך הוא עירום, ועוד מיליוני אנשים זועקים את זה!" אמר נבלני. "עשרים שנות שלטון בינוני הביאו לכתר תלוי על אוזניו. הוצאנו טריליוני דולרים, ומדינתנו ממשיכה להתדרדר".

"למלך העירום לא אכפת מהמדינה, הוא רוצה לשמור אותה לנצח לעצמו" תקף. על שיומו משביתת הרעב אמר כי "אתמול אכלתי 4 כפות דייסה, היום הצלחתי לאכול 5".

נבלני בימים טובים יותר (shutterstock)

כזכור, על נבלני נגזרו כשנתיים וחצי מאסר לאחר שבית המשפט הרוסי טען כי נבלני הפר את תאי המעצר שלו. הסיבה שלא יכל לבוא, מכיוון שכזכור, שרד ניסיון הרעלה והיה מאושפז תקופה בבית חולים בגרמניה. מדינות המערב, בראשן גרמניה האשימו את רוסיה כי הם מנסים לחסל את מנהיג האופוזיציה וכי נבלני עבר ניסיון חיסול בגז עצבים. לאחר שהתאושש, חזר נבלני לרוסיה והודיע באומץ כי הוא לא מפחד, וכי הוא בטוח כי הוא חף מפשע, ואין לו ממי להסתתר.

לאחר שנעצר, הועבר לאגף שמור ביותר במחנה אסירים, עליו העיד נבלני כי מדובר ב"מחנה ריכוז של ממש". לאחר שנזקק לטיפול רפואי ונענה בשלילה, הודיע כי ישבות רעב עד שיזכה לטיפול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר