אסון מירון תשפ"א

רה"מ והנשיא: "מתפללים לרפואת הנפגעים"

נתניהו וריבלין התייחסו לאירוע הנורא שהתרחש בציון הרשב"י במירון. ראש הממשלה: "מבקש לחזק את כוחות ההצלה הפועלים במקום". השר דרעי: "הלב נשבר"

רפאל כהן | כיכר השבת |
רה"מ נתניהו והנשיא ריבלין (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

עשרות הרוגים ומאות פצועים באסון הנורא ביותר שהתרחש לחברה החרדית מקום המדינה, ומהקשים ביותר שידעה ישראל בשנים האחרונות. ע"פ הדיווחים מהשטח, טריבונה קרסה בחצר ההדלקה של חסידות תולדות אהרן בציון הרשב"י במירון, והובילה למותם של עשרות רבות ולפציעתם של מאות. המשטרה הודיעה על סיום ההילולא, וצה"ל הוזעק לסייע.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לדיווחים הקשים והודיע: "אסון כבד בהר מירון. כולנו מתפללים לרפואת הנפגעים. אני מבקש לחזק את כוחות ההצלה הפועלים במקום".

נשיא המדינה ראובן ריבלין היה הראשון שהגיב לדיווחים הקשים מההר: "בחרדה גדולה אני עוקב אחר הדיווחים ממירון ומתפלל לרפואת הפצועים. אל נא רפא נא להם".

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, מסר: "הלב נשבר נוכח האסון הכבד בהילולה במירון. אני מתפלל לשלום הפצועים ומחזק את כוחות ההצלה הפועלים במקום. 'אל נא רפא נא לה'".

שרת התחבורה מירי רגב מסרה: "עוקבת בחרדה עמוקה ומתפללת לשלומם של הפצועים באסון הקשה במירון. ליבי בשעה קשה זו עם משפחות הנפגעים וכוחות ההצלה והביטחון, הפועלים בזירת האסון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר