האסון במירון

נתניהו תרם דם וסיפר על השיחה עם ביידן

ראש הממשלה נתניהו, הגיע בערב שבת לתרום דם, בשביל הפצועים באסון הבלתי נתפס במירון, וסיפר על השיחות שהיו לו במהלך היום על מנהיגי העולם, ונשיא ארה"ב ביידן (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
נתניהו תורם בשישי דם לפצועי האסון במירון (צילום: קובי גדעון / לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע בערב שבת (שישי) לתרום דם בבית החולים שערי צדק בירושלים, זאת כחלק מהמאמץ הלאומי להשגת תרומות דם, לאחר האסון הבלתי נתפס במירון.

נתניהו אמר לאחר שתרם דם: "כמו רבים מאזרחי ישראל באתי לתרום דם כאקט של הזדהות עם הפצועים וכאקט של הזדהות עם הטרגדיה הנוראית שקרתה כאן. ברגעי מבחן העם שלנו מתלכד וזה מה שאנחנו עושים ברגע זה גם כן".

לסיוע למשפחות הנפגעים באסון מירון לחצו כאן

"אני אעשה הכל, ממשלת ישראל תעשה הכל, לעזור למשפחות הנספים. אנחנו יודעים את הצער העמוק שלכם, אנחנו יודעים שעולמכם חרב - אנחנו נעזור לכם להשתקם בכל דרך שנתונה בידינו".

"שוחחתי עם הנשיא ביידן" אמר נתניהו, "הוא התקשר אליי וביקש להביע את תנחומיו וצערו על הטרגדיה שהתרחשה כאן. אני מודה לו בשמכם אזרחי ישראל. כמו גם לנשיא פוטין, לראש ממשלת הודו נרנדרה מודי, למנהיגי אירופה, מנהיגים בעולם הערבי - מבחריין, האמירויות ומנהיגים רבים אחרים שמשתתפים בצערנו ובצערם של כל אזרחי ישראל. ברגעים האלה, אנחנו יחד יותר מתמיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר