היה לפני חתונתו

מת מצווה: בואו ללוויה של מנחם קנובלביץ' מארה"ב

אחד מהנפטרים באסון הבלתי נתפס במירון, הוא החתן מנחם קנובלביץ, שהיה אמור להתחתן בעוד חודשים ספורים, כל קרוביו בארה"ב, והציבור נקרא להשתתף בלוויה - הלילה (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
החתן שנהרג באסון מירון (צילום: באדיבות המשפחה)

האסון הבלתי נתפס במירון תשפ"א: חתן שהיה לפני חתונתו הגיע לבד מארה"ב כדי להשתתף בחגיגיות במירון, ולמרבה הצער והכאב הוא נהרג.

מדובר במנחם קנובלוביץ', בן 22, חסיד גור מארצות הברית, הגיע לארץ כדי להשתתף בהילולה בהר מירון, ולאחר שעות שהיה מוגדר כנעדר, נודע להוריו ולהורי כלתו, שהוא בין ההרוגים באסון.

לסיוע למשפחות הנפגעים באסון מירון לחצו כאן

הלוויתו תצא בשעה 22:30 מבית הלוויות שמגר ותעבר דרך בית המדרש של חסידות גור ברחוב ירמיהו בדרכה להר המנוחות.

דודו של החתן, יהודה גרובייס, אומר ל'כיכר השבת': "לחתן כמעט ואין קרובים או מכרים בארץ, ההורים וכל המשפחה הקרובה לא יכולים להשתתף, כל מי שיכול לבוא ללווייה, יעשה חסד של אמת עם הנפטר".

גרובייס מתאר את אחיינו: "הוא היה תלמיד חכם, בחור מבריק ועילוי, מה שהיה הכי בולט אצלו שהוא היה נשמה טובה, עם חיוך תמידי על הפנים ומידות טובות, היה השלישי מבין חמישה ילדים".

גרובייס מתאר את מה שהיה לפני שבת: "למשפחה היה חשוב שיקברו אותו לפני שבת אפילו בלי לערוך לוויה, אך בשל קשיים בירוקרטיים קשים של המכון הרפואי ובעיות טפסולוגיה, המשפחה הכאובה שבה ריקם. המשפחה כאמור לא תדיע ותשב שבעה בניו יורק, הוא ייקבר ליד סבא שלו שנפטר לא מזמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר