צפו בתיעוד

הלווית החתן הבודד מארה"ב שנהרג במירון

המונים הגיעו הערב להשתתף בהלוויתו של החתן הטרי מנחם קנובלוביץ ז"ל, שנהרג באסון מירון תשפ"א, הלוויה נערכה ללא משפחתו שכמעט רובה גרה בארצות הברית • תיעוד (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
האסון במירון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המונים הגיעו הערב (מוצ"ש) להשתתף בלוויתו של החתן מנחם קנובלוביץ זצ"ל, שנערכה בבית הלוויות שמגר בדרכה להר המנוחות, שם ייטמן לצד סביו שנפטר לפני תקופה קצרה.

מנחם קנובלוביץ', בן 22, חסיד גור מארצות הברית, הגיע לארץ כדי להשתתף בהילולה בהר מירון, ולאחר שעות שהיה מוגדר כנעדר, נודע להוריו ולהורי כלתו, שהוא בין ההרוגים באסון.

לסיוע למשפחות הנפגעים באסון מירון לחצו כאן

דודו של החתן, יהודה גרובייס, סיפר ל'כיכר השבת': "לחתן כמעט ואין קרובים או מכרים בארץ, ההורים וכל המשפחה הקרובה לא יכולים להשתתף, כל מי שיכול לבוא ללווייה, יעשה חסד של אמת עם הנפטר".

גרובייס מתאר את אחיינו: "הוא היה תלמיד חכם, בחור מבריק ועילוי, מה שהיה הכי בולט אצלו שהוא היה נשמה טובה, עם חיוך תמידי על הפנים ומידות טובות, היה השלישי מבין חמישה ילדים".

גרובייס מתאר את מה שהיה לפני שבת: "למשפחה היה חשוב שיקברו אותו לפני שבת אפילו בלי לערוך לוויה, אך בשל קשיים בירוקרטיים קשים של המכון הרפואי ובעיות טפסולוגיה, המשפחה הכאובה שבה ריקם. המשפחה כאמור לא תדיע ותשב שבעה בניו יורק, הוא ייקבר ליד סבא שלו שנפטר לא מזמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר