"לב אחד"

נתניהו ביקר את הפצועים מאסון מירון • צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום לבית החולים רמב"ם שבעיר חיפה, כדי לבקר את הפצועים מאסון מירון תשפ"א; "פה מגלים שלעם ישראל יש לב אחד", אמר נתניהו (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
נתניהו מבקר את החולים (צילום: חיים צח, לע״מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך בשעה האחרונה (ראשון) ביקור אצל הפצועים מאסון מירון המאושפזים בבית החולים רמב"ם בחיפה.

לסיוע למשפחות הנפגעים באסון מירון לחצו כאן

הביקור החל במחלקת טיפול נמרץ שם שוחח ראש הממשלה, עם תמיר שרים, בן 52 ממושב נטע בדרום שנפצע באירוע וחזר להכרה.

שרים סיפר שאיבד הכרתו והתעורר בבית החולים. אשתו, חגית , סיפרה לראש הממשלה, כי האסון החזיר אותה 20 שנה לעבר, כשבעלה נפצע מירי בפיגוע בגוש קטיף.

משם המשיך נתניהו למיטת ילד בן 15 בטיפול נמרץ שעדיין מוגדר במצב קשה, מורדם מונשם, ושוחח עם הוריו. לאחר מכן, המשיך נתניהו למיטת אלעזר ברגר, מירושלים, בן ה-12, שגם הוא עדיין מורדם מונשם - במחלקת טיפול נמרץ ילדים. האב, דב, סיפר לראש הממשלה על ההתרחשויות בליל האסון במירון, כאשר היה ליד בנו וההמון שעט לעברם והילד נמחץ תחת המוני אדם. האב דב מספר שהילד היה הראשון שחולץ לכיוון בית החולים.

הילד האחרון שאותו ביקר ראש הממשלה היה זאב מרדכי קוביטשק מבני ברק, בן 11 שגם הוא נמחץ, איבד את הכרתו ועבר החיאה קצרה. הוא שב להכרתו בבית החולים יום לאחר מכן. זאב מרדכי הוגדר כאלמוני שעות ארוכות עד שאביו הגיע לרמב"ם זמן קצר לפני כניסת השבת וזיהה אותו. אביו של זאב מרדכי אמר לראש הממשלה שהוא חש שהאירוע גרם לקרבה גדולה בין חלקי העם.

בתום הביקור אמר ראש הממשלה: "סיימתי עכשיו ביקור של חולים שנפגעו באסון הר מירון. התרשמתי כאן מהטיפול הנפלא שהם מקבלים על ידי הצוות הרפואי כפי שהתרשמתי גם מפעולת החילוץ, שללא ספק הצילה חיים, כולל של חלק מהאנשים שנמצאים כאן".

עוד אמר נתניהו: "אנחנו מתפללים לשלומם. אחד ההורים אמר לי את המשפט שמסכם את הכל: "פה מגלים שלעם ישראל יש לב אחד". ליבנו עם הפצועים וכולנו מייחלים ומתפללים להחלמתם המלאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר