סיפור מרטיט

סופר הסת"ם הגיע למשפחת ההרוג והחזיר את הצ'קים

הרב אריאל צדיק ז"ל, הוא אחד מההרוגים באסון הבלתי נתפס במירון, הערב, הגיע לנחם את המשפחה סופר סת"ם מבית וגן כשבאמתחתו פנקס צ'קים וסיפור מדהים על אביהם (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרב אריאל צדיק ז"ל, לצד ילדיו שיבל"א היושבים שבעה (צילום: עיריית ירושלים)

במהלך השבעה על הרב אריאל צדיק ז"ל, בן 56 משכונת בית וגן בירושלים, נחשפו ילדיו על סיפורים מרגשים על אביהם, שהיה נראה לכאורה אדם פשוט מן השורה.

הרב אריאל צדיק, נולד למשפחה מסורתית משכונת גילה בירושלים, אמא שלו היא תופרת ידועה, ברבות השנים, התקרב הרב לחסידות חב"ד, וקבע את מושבו בשכונת בית וגן בירושלים.

לסיוע למשפחות הנפגעים באסון מירון לחצו כאן

הרב צדיק ז"ל, היה יהודי פשוט שעשה את מצוות בוראו בתמימות, לפרנסתו עבד כגנן ורבים מתושבי שכונת בית וגן הכירו אותו בתור הגנן של השכונה.

אחד מהמנחמים שהגיעו הערב (ראשון) לנחם, הוא יהודי סופר סת"ם, שסיפר כך: "לפני חג הפסח הגיע אלי הרב צדיק ז"ל, עם התפילין רבינו תם שלו וביקש שאבדוק אותן".

"לאחר שבדקתי אותן, אמרתי לו שאמנם התפילין בסדר, אך מתי שתוכל ויזדמן לידך סכום הגון, כדאי שתהדר ותחליף את התפילין".

סופר הסת"ם מספר, "לא סתם אמרתי לו את זה, וזאת מכיוון שאני מכיר אותו ואת משפחתו ויודע שלא מדובר בעשירים ולכן, בגלל שהתפילין כשרות המלצתי לו שלא יחליף, אך להפתעתי הרב צדיק ז"ל, התעקש להחליף את התפילין ורק ביקש ממני אם אני אוכל לקבל 12 צ'קים דחויים, כי הוא לא יכול לשלם לי הכל בבת אחת".

היום, הסופר סת"ם הגיע לבית המשפחה עם התפילין ועם כל הצ'קים שהרב צדיק ז"ל, נתן לו ואמר למשפחה: "זה שלכם, אתם כבר לא צריכים לשלם לי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר