אסון מירון

דניאל מוריס ז"ל נטמן; אמו נפרדה: "נלקחת ממני מוקדם"

אלפים ליוו למנוחות את הבחור דניאל (דוני) מוריס ז"ל, בן ה-19 תושב ניו ג'רזי, מקורבנות 'אסון מירון'; אמו נפרדה: "דני, הבכור המיוחד, המתוק והעדין שלי", וחבריו פצחו בשירי כיסופין נרגשים (דיין אמת)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
השירה במסע הלוויה (צילום: דודי שכמורוב)

אלפים ליוו אמש (ראשון) למנוחות בשעלבים את הבחור דניאל (דוני) מוריס ז"ל, בן ה-19 תושב ניו ג'רזי, מקורבנות 'אסון מירון', בעוד עשרות אלפים צפו בהלוויה בשידור חי.

מסע הלוויה יצא מהישיבה בה למד בשעלבים, עם הגעתם של הוריו, אחיו ואחותו, מארה"ב, בדרכה להר הזיתים בירושלים, שם נטמן.

אמו, מירלנה מוריס, נפרדה בכאב: "דני, הבכור המיוחד, המתוק והעדין שלי, אני יודעת בוודאות שנאהבת על ידי רבים. אבא ואני לא יכולנו להיות גאים יותר לקרוא לך הבן שלנו. היה לך חיוך כה בהיר, נלקחת ממני מוקדם מדי. אני עדיין זקוקה לך לצדי".

לסיוע למשפחות הנפגעים באסון מירון לחצו כאן

"אנסה להישאר חזקה, כי זה בדיוק מה שהיית מצפה ממני לעשות", הוסיפה האם בכאב עצום, "מה הייתי נותנת בשביל עוד חיבוק, נשיקה ולשמוע את קולך שוב".

ראש הישיבה, הרב מיכאל ימר, ספד לו ואמר כי "זה כל כך קשה לדבר עליך בלשון עבר; היה לו עמל התורה, שאיפות ללמוד ולדעת, היה לו עמל התפילה וגם מידות וטובות".

"אף פעם לא היית כועס, תמיד עם חיוך על הפנים. סיפרתי להורים שלך בפעם הראשונה שפגשתי אותם שיש לך חן מיוחד, יופי שהוא גם פנימי וגם חיצוני".

בטרם יצא מסע הלוויה לדרכו פצחו האלפים, בראשות חבריו לישיבה, בשירי כיסופין מרגשים.

צפו בשירה המרגשת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר