כן שמן זית וכן נעליים: הכירו את המבריקון החדש שלכם

שמן זית יכול לשמש לכל דבר, החל מתיבול סלטים, עובר בחפיפת השיער ביסודיות וכלה בהבהקת רהיטים, אז זה אך הגיוני להשתמש בו להחזרת האור לנעלי עור. אממה, יש פה תנאי אחד (MEN)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אתם שולפים את נעלי השבת האלגנטיות שלכם מהמגירה, ממהרים לצאת לחתונה (החופה לפני השקיעה!!!) ומגלים שמתחת לעיניים שלכן הן התבלו ודהו ובהחלט ניכר שידעו ימים יפים יותר. אוקיי, כנראה שהגיע הזמן לליטוש מהיר - בכל אופן אתם הולכים לפגוש באירוע את כל החבר'ה מהישיבה. אבל מה תעשו אם אין לכם מבריקון מקצועי בהישג יד?

ובכן, שמן זית יכול לשמש לכל דבר, החל מתיבול סלטים, כמובן, עובר בחפיפת השיער וכלה בהבהקת רהיטים, אז זה אך הגיוני להשתמש בו להשבת האור לנעלי עור. אממה, יש פה תנאי אחד. שימו לב אליו.

השמן יכול להכתים נעליים חומות או כחולות (יס, גם אם הן מאד כהות) ולשנות את צבען ולכן, מוטב שתשתמשו בו לנעליים השחורות שלכם בלבד. יש פתרונות נפוצים אחרים לבעיה כמו קליפות בננה, וזלין ופוליש של רהיטים, אבל הם לא מומלצים, בלשון המעטה. החומרים הללו יתגבשו ויהפכו את המראה של הנעליים שלכם לעכור יותר ובאופן כללי, יהרוס אותן.

לסיכום, תוכנית הפעולה הטובה ביותר שלכם היא להיות מוכנים עם צנצנת של חומר מבריק איכותי ולא להשתמש במשהו שלא יוצר במיוחד עבור מוצרים מעור. בשמחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר