נאמנו של האדמו"ר

ערב חתונת בתו: הרה"ח רבי מאיר וסלובסקי ז"ל

הרב מאיר וסלובסקי, מהדמויות הבולטות בחסידות פרמישלאן, נפטר לאחר תקופה בה התייסר מהמחלה הקשה, והותיר אחריו 12 ילדים, רובם טרם נישאו, בהם בת ערב חתונתה (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
המנוח, מאחורי הרבי (צילום: דוד קשת)

אבל כבד בבני ברק בכלל ובחסידות פרמישלאן בפרט, עם היוודע פטירתו של הרה"ח רבי מאיר וסלובסקי ז"ל, נאמנו ומקורבו של האדמו"ר, אב ל-12 ילדים ובן 49 בלבד, לאחר מחלה קשה.

המנוח, שהיה מחשובי החסידים, נראה תמיד עומד מאחורי הרבי באירועים וב'טישים' השונים, והיה מוכר כאיש אשכולות ופעיל במוסדות פרמישלאן, איש חינוך וראש ה'חבורות' של האברכים בחסידות.

בפרמישלאן יודעים היום לספר על אדם אהוב ונערץ על כולם, שהיה מחותנם של המשב"ק הרה"ח רבי מיכל שטרנקוקר, הרה"ח רבי אברהם יעקב נויפלד והרה"ח רבי יעקב יוסף גנץ, גבאי בית המדרש הגדול, והוגדר כאישיות חשובה ואחת הדמויות הבולטות בחסידות.

בחייו אף זכה ר' מאיר להלחין שירים וניגונים רבים המושרים בחצר הקודש, תוך שהוא זכה לקשר אישי וקרוב מאד עם האדמו"ר.

לפני כשנה גילו בגופו את מחלת הסרטן, ומאז מצבו הבריאותי ידע עליות ומורדות, עד שבתקופה האחרונה מצבו החמיר מאד, ובשעה האחרונה הוא השיב את נשמתו ליוצרה, למגינת לבם של בני משפחתו, ילדיו ומכריו.

בפטירתו הותיר אחריו המנוח משפחה ענפה, את רעייתו ו-12 ילדיהם, בנים ובנות, מתוכם שמונה שטרם התחתנו, בהם בתו הכלה שאמורה להינשא בקרוב.

הלוייתו של הרה"ח רבי מאיר וסלובסקי ז"ל תצא היום, בשעה 15:00, מביתו ברחוב אברבנאל בבני ברק, ותעבור דרך בית המדרש של חסידי פרמישלאן, בדרכה להר המנוחות, שם ייטמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר