תאונת האופנוע

המונים בהלווית הבחור מתתיהו ברדה ז"ל

המונים מתושבי העיר אלעד ליוו למנוחות את הבחור מתתיהו ברדה ז"ל, שנהרג בתאונת אופנוע; הרב אברהם בוגנים עורר בהספדו "לחזק את הנוער המתמודד בעיר"; תיעוד (דיין האמת)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ההספד של הרב אברהם בוגנים (צילום: יונתן אמר)

מאות מתושבי העיר אלעד ליוו בצהריים (שלישי) את הבחור מתתיהו ברדה ז"ל, בנו של הרב אופיר ברדה, רב בית-הכנסת 'תפלה למשה' באלעד - שנהרג הלילה לאחר שנפגע בתאונת אופנוע בכביש 471 סמוך למחלף נחשונים.

מסע הלוויה יצא מביתו ברחוב יהודה הנשיא באלעד לעבר בית העלמין ירקונים שער פתח תקווה, כשבני המשפחה והחברים בכו בדמעות ללא הפסקה על פטירת יקירם.

הרב אברהם בוגנים, רב קהילת 'אור החיים' בעיר שהיה מקורב למשפחה ספד ואמר: "אמרו: 'אבל אשמים אנחנו', לפעמים שיש צרה בן אדם מנסה למצוא למה זה קרה, אנחנו צריכים להתעורר, ספגנו הרבה מכות עם הנוער בעיר, בשנים האחרונות 7 בחורים קדושים עלו לשמיים בתאונות טראגיות, יש פה משהו שצריך להתבונן בו, אנחנו רוצים להגיד: 'ידנו לא שפכו את הדם הזה' - שזה יהיה התאונה האחרונה.

"אחד הרבנים סיפר לי: 'אם היית רואה איך מתתיהו רקד בשמחת תורה, היית מבין את הפנימיות ואהבת תורה היוקדת שבו', הוא גדל בבית של אהבת תורה וזיכוי הרבים. אנחנו צריכים לשחוט עגלה ערופה על נער צדיק ותמים שלא זכה לעשות פרי. מתתיהו תעלה בפני כסא הכבוד ותגיד: 'ריבנו של עולם, אני הייתי קורבן ציבור' - אין פה כביש או אופנוע, זה לא מקרה סתם, זה בא לעורר אותנו להתחזק ולחזק את הנוער המתמודד בעיר".

הספדו של הרב שבתי לוי (צילום: יונתן אמר)

לסיום קרא הרב בוגנים לאברכי העיר לקרב ולחזק את 'הנוער המתמודד' בעיר, ולחבריו של המנוח להתחזק בשמירת שבת ותפילין לעילוי נשמתו.

לאחר מכן הרב שבתי לוי, רב שכונת 'רמת אהרן' בבני ברק נשא דברי הספד וחיזוק ודיבר בשבח משפחת ברדה שעוזרת לתושבי העיר בכל זמן ובכל עת.

(צילום: יונתן אמר)
(צילום: יונתן אמר)
(צילום: יונתן אמר)
(צילום: יונתן אמר)
(צילום: יונתן אמר)
(צילום: יונתן אמר)
(צילום: יונתן אמר)
(צילום: יונתן אמר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר