מפלגתו מתנערת

הרב אבינר הפתיע את סמוטריץ': "להיכנס לממשלת בנט ולפיד"

"כדי להציל מה שאפשר להציל"; כך הסביר הרב אבינר את עמדתו המפתיעה, כי על הציונות הדתית להצטרף לממשלת שמאל-מרכז, בלי החרדים. סמוטריץ' ובן גביר מיהרו להכחיש (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
סמוטריץ' ובן גביר (צילום: Flash90)

האם 'הציונות הדתית' תיכנס לממשלת השמאל-מרכז שעשויה לקום, תוך שהיא מותירה את החרדים באופוזיציה? במפלגה נאלצו היום (רביעי) לשלול זאת מכל וכל, בעקבות אמירה מפתיעה של אחד מגדולי רבניהם.

‏הרב שלמה אבינר, מבכירי הרבנים בציבור החרד"לי, הפתיע היום (רביעי) בראיון לרדיו קול חי ואמר, כי על בצלאל סמוטריץ' להיכנס לממשלת שמאל בראשות לפיד ובנט.

והמטרה, לפי הרב, העומד בראשות ישיבת עטרת ירושלים? "כדי למנוע ממשלה בתמיכת הערבים, ולהציל מה שאפשר להציל", כהגדרתו.

הרב אבינר, בתמיכתו ב'הציונות הדתית'. ארכיון (מתוך קמפיין הבחירות)

לאחר הראיון, למגיש התכנית איתי גדסי, החלו כאמור ההכחשות. יו"ר הציונות הדתית כתב: "בוקר טוב לכל חובבי הקונספירציות. כן, אין ספק שאתמוך בממשלת איבתיסאם מרעאנה, יאיר גולן, וליברמן...".

"אם זה לא היה מביך זה היה מצחיק", הוסיף סמוטריץ', "תרגיעו כבר עם הקשקושים. (ואם זה לא היה מספיק ברור: לא יקרה!). אנחנו ממשיכים לעבוד קשה כדי לסכל ממשלת שמאל ולהקים ממשלת ימין, ובעזרת השם נצליח בכך".

גם ח"כ איתמר בן גביר, מקום 3 בסיעה המשותפת ויו"ר 'עוצמה יהודית' הגיב ל"גל השמועות שגורמים בציונות הדתית יחברו לממשלת בנט-לפיד ויותירו את נתניהו והחרדים בחוץ", כדבריו.

"לא אתמוך בממשלת שמאל שחברים שם ניצן הורוביץ, מזהה התהליכים יאיר גולן, מירב מיכאלי שרוצה מדינת כל אזרחיה. אם בנט רוצה את תמיכתי לנשיא הוא חייב להתחייב לא לשבת עם השמאל ולהקים ממשלה בראשות נתניהו ועם המפלגות החרדיות וכל השותפים הטבעיים בגוש הימין", הוסיף בן גביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר