"בנט הפך כל אבן"

שקד: הגענו למו"מ עם נתניהו בידיים נקיות

חברת הכנסת אילת שקד מ'ימינה', משיבה למתקפה של ראש הממשלה נגדה ונגד בנט, ומסבירה: 'בנט ישב בישיבות ליליות, פגש כל מי שיכל, הפך כל אבן, כדי שתקום ממשלת ימין' (ארץ)

אילת שקד (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ברקע ההתקפות של ראש הממשלה נתניהו, הערב (רביעי) על יו"ר ימינה בנט ושותפתו אילת שקד, האחרונה מגיבה לו ואומרת: "הגענו למשא ומתן עם נתניהו בידיים נקיות".

בפוסט שפרסמה שקד, היא כתבה: "מאז הבחירות עבדנו, נפתלי ואני, קשה מאוד כדי שתקום ממשלת ימין. קשה מאוד מאוד. אפשר לספר סיפורים ולמלא את הארץ ספינים, אבל בסופו של דבר נתניהו לא הצליח להקים ממשלת ימין, בגלל התנגדות סער וליברמן, ובגלל ההתעקשות של בצלאל".

"מתחילת הדרך, שבעת המנדטים של ימינה היו חלק מגוש הימין, ללא תנאים וללא חרמות. אני הולכת עם נפתלי דרך ארוכה. נכנסנו יחד לחיים הציבוריים. אני לא בטוחה שיש תקדים לאמון שיש בינינו. אני רוצה להבהיר: נפתלי הגיע למשא ומתן עם נתניהו בידיים נקיות, בלב פתוח ובנפש חפצה".

נתניהו הערב נגד בנט ושקד • צפו (צילום: הפייסבוק של נתניהו)

"בנט ישב בישיבות ליליות, פגש את כל מי שיכל, הפך כל אבן, כדי שתקום ממשלת ימין. ראיתי זאת בעיני- הוא עשה כל שיבכולתו, וגם מעבר לכך, כדי שזה יקרה. אני יכולה להבין את הבלבול וגם את הכעס, אבל לא אתן יד להשמצות פרועות: בנט אמר מההתחלה שינסה להקים ממשלת ימין וכך עשה. הוא גם אמר שיעשה כל מאמץ למנוע בחירות נוספות- וכך כעת הוא יעשה".

"כמו שאמרנו", הדגישה שקד, "תמיד נחתור ונעדיף ממשלת ימין. אנחנו אנשי ימין אידיאולוגים שאחראים לחלק מהמהפכה שהתרחשה פה בשנים האחרונות. הכנסנו לשיח הפוליטי את ערך הריבונות כשנאום בר אילן היה המצפן, שינינו את השיח המשפטי משיח פרוגרסיבי לשיח שמרני, התחלנו להסדיר את ההתישבות ושינינו את השיח מפינוי להסדרה. על כל הערכים האלה נעמוד, תמיד".

"אני מכירה את נפתלי היטב ומאמינה בכנותו, באהבה הגדולה שלו לעם הזה, וביכולת שלו להתעלות ברגעי משבר.
אנחנו פועלים יחד ובעזרת ה׳ נעשה ונצליח", סיימה שקד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר