התיעוד מוכיח

המפגש בין השוטר לילד שהציל היה ליח"צ?

האם הביקור של השוטר שהציל את חייו של שמואל מאיר חיות, נועד גם למטרת יחסי ציבור טובים למשטרה? כך לפחות נראה ממה שהמצלמה קלטה את הקצין מקליד למפכ"ל (אקטואליה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
התיעוד של הקצין מקליד (צילומסך: כאן 11)

כמו בכלי תקשורת רבים, גם ב'כיכר השבת', פורסם תיעוד מרגש בין השוטר שהציל את חייו של שמואל מאיר חיות בן ה-10, אך האם כל מטרת הביקור הייתה בשביל לעלות את קרנה של המשטרה והשוטרים? כך עולה לכאורה ממה שפורסם הערב (רביעי) ב'כאן 11'.

על פי הידיעה, משטרת ישראל פתחה במסע יחסי ציבור, כדי לטהר את שמה אחר האסון הנורא במירון, אחד מהתרגילים שעשתה המשטרה, היא המפגש המרגש בבית משפחת חיות.

קצין בכיר במשטרת ישראל - הוא זה שארגן את הביקור בבית המשפחה ואותו קצין נחשב כמקורב מאוד למפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי.

בתיעוד שנקלט מהמצלמות, מתועד הטלפון הנייד של הקצין, ששולח תמונות מהמפגש ומקליד תוך כדי המפגש למפכ"ל: "לקחתי שוטרים שחילצו לשלוש כתבות בכל המהדורות".

האב השכול נפגש עם השוטר הדרוזי: "הצלת לי את הילד" (צילום: דוברות המשטרה.)

כזכור, מוקדם יותר השבוע הגיע רס"ל רמי עלואן, שוטר במשטרת ישראל שהציל את הרב אביגדור חיות ואת בנו בן ה-10 שמואל מאיר ב'אסון מירון' בל"ג בעומר - לנחם אותם בביתם בבני ברק, בעודם יושבים שבעה על האח ידידיה חיות

"אני מתרגש לפגוש אותם, זה לא קל", אמר השוטר במפגש עם השניים לעיתונאי אור רביד ב'N12', "קשה להסביר במילים את מה שקרה שם, בין הצעקות ניגשתי לאביגדור והוא אמר לי 'תציל את הילד שלי'. ניסיתי למשוך את שניהם יחד ואז הגיע קצין נוסף ומשך אותם יחד איתי - והצלחנו להציל אותם. הכל היה צעקות ובלאגן, אין שום אימון שיכול היה להכין אותנו למה שקרה שם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר