לילה שני ברציפות

דיווחים בסוריה: ישראל שוב תקפה במדינה

גם הלילה על פי התקשורת הסורית, ישראל תקפה יעדים בגולן הסורי באמצעות מסוק. על פי הדיווח לא היו נפגעים בתקיפה. בישראל כרגיל שומרים על העמימות ולא מגיבים לכך (ביטחון)

ארכיון (צילום: עופר צידון, פלאש 90)

סוכנות הידיעות הסורית SANA מסרה הלילה (חמישי), כי ישראל תקפה יעדים באמצעות מסוק באזור קונייטרה בגולן הסורי. על פי הדיווח, בתקיפה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. דיווחים דומים עלו גם ברשת אל ערביה, שם מסרו כי ישראל תקפה הלילה יעדים של המשטר הסורי וחיזבאללה באזור.

התקיפה הלילה מצטרפת לשורה ארוכה של תקיפות ישראליות לכאורה בסוריה. רק אתמול בלילה האשימו הסורים את ישראל בתקיפה - הפעם של "מפעל לייצור פלסטיק" בצפון מערב-המדינה.

סוכנות הידיעות הממלכתית הסורית דיווחה אתמול שמערכות ההגנה האווירית הופעלו באזור הערים לטקיה, מסיאף וחאמה בניסיון לפגוע בטילים הישראלים. הדי הפיצוצים נשמעו באזור. על פי הדיווחים, שריפה פרצה במפעל כתוצאה מהתקיפה, אדם אחד נהרג ושישה נפצעו. כוחות הכיבוי השתלטו בהמשך על הלהבות.

בטלוויזיה הסורית דווח, כי כתוצאה מהתקיפה נפגעה תשתית חשמל באזור מסוים בעיר הנמל לטקיה, ובשל כך הופסקה אספקת החשמל לתושבים באזור. צוותים טכניים פועלים להשבת התשתית. עוד דווח כי גם בתים פרטיים באזור ניזוקו כתוצאה מהתקיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר