בדרך לאופוזיציה

"ממשלת זדון"; החיזוק של הגרש"ב סורוצקין

ראש ישיבת 'עטרת שלמה', הגאון רבי שלום בער סורוצקין, התייחס הערב במרומז להערכות כי הסיעות החרדיות בדרכן לאופוזיציה: "לא צריכים לא להם ולא לכשמותם" • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דר וסוחרת)

הגאון רבי שלום בער סורוצקין, ראש ישיבת 'עטרת שלמה', התייחס הערב (מוצאי השבת) במרומז להערכה כי הסיעות החרדיות בדרכן לאופוזיציה ויו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, ימונה לשר האוצר, והדגיש כי עולם הישיבות יישאר חזק. את הדברים אמר ראש הישיבה במסגרת שיעורו השבועי של הראשון לציון והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים.

לדבריו: "הקב"ה מנהל את העולם. לא משנה מי השליחים שלו. לפעמים זה לפעמים זה, אבל רואים תמיד בכל ההיסטוריה שהיו גזירות, הקב"ה נתן ליהודים בכל העולם שפע גדול שיכלו להחזיק את עולם התורה. לא צריכים לא להם ולא לכשמותם.

"עינינו נשואים לבורא עולם ואנחנו לא שואלים שאלות. למה יאמרו הגויים. וגם את השאלה 'וכי תאמר' אנחנו לא שואלים. אנחנו כולנו סמוכים ובטוחים בבורא כל עולמים של עולם התורה. יש לנו את ההבטחה של 'כי לא תישכח'".

הגרש"ב הוסיף: "בע"ה גם אם יהיו קשיים, בע"ה שלא יהיה חילול השם, שהקב"ה יעזור שבאמת 'כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ'. אבל אם חס ושלום ככה הוא גזר לא עלינו הדאגה - הדאגה על בורא כל עולמים. ובע"ה נראה בהתפתחות ובגדילת עולם התורה בצמיחת כבוד התורה, כבוד הרבנים וכבוד התלמידי חכמים ונראה כולנו בישועת עם ישראל".

"הקב"ה יגיד למשחית ארץ כי נתחזק כולנו לדעת שאלוקינו בשמיים כל אשר חפץ עשה", סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר