"השמאל זה חורבן"

הגר"מ מאזוז: "מי שהצביע לפיד כאילו עבד עבודה זרה"

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', תקף אמש את מצביעי 'יש עתיד' ואמר כי הם כאילו עבדו עבודה זרה • הרב הסביר כי השמאל זה חורבן ולכן החרדים הולכים עם הימין (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כסא רחמים)

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, התייחס אמש (מוצ"ש) בשיעורו השבועי לסערה הפוליטית ולהערכה כי ימים הקרובים תקום 'ממשלת השינוי' ותקף את מצביעי 'יש עתיד' בראשות ח"כ יאיר לפיד.

במהלך שיעורו, התבטא ראש הישיבה: "בנתניה יש שם צרפתים ששמים את פניהם קודם כל ללימוד התורה, ב"ה. צריך להזהיר ביום הבחירות לא להצביע על יאיר לפיד. בחג השבועות אנחנו נקרא 'לא יהיה לך אלוהים אחרים על פני', 'אלוהים אחרים' - גימטריה יאיר לפיד. מי שהצביע בשבילו כאילו עובד עבודה זרה".

"יאיר לפיד יש לו שנאה עצמית לתורה. אנחנו אין לנו שנאה עצמית לחילונים", הוסיף הגר"מ מאזוז.

בהמשך דבריו הוסיף: "כל החרדים הולכים עם הצד של הימין, לא הולכים עם הצד של השמאל. השמאל - סופו חורבן. הוא לא רואה את העתיד, למרות שקוראים לו 'יש עתיד', אין לו עתיד ולא עבר, איזה עתיד?".

ל'כיכר השבת' נודע כי בשבוע האחרון יו"ר 'תקווה חדשה', ח"כ גדעון סער, ביקש להשיג את תמיכתו של הגר"מ מאזוז בממשלת השינוי ואף לנסות ולהביא דרכו לשיתוף פעולה עם החרדים, אך כאמור, אמש הרב העביר מסר ברור נגד כל תמיכה בממשלה הזו.

צפו בדבריו של הגר"מ מאזוז

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר