שי ניצן ימונה?

המו"מ: בנט נפגש עם עבאס ותקף את נתניהו

יו"ר ימינה בנט יצא ממפגש משא ומתן עם יו"ר רע"מ עבאס, שמע כי בנימין נתניהו מהדהד פרסום כי בכוונתו למנות את שי ניצן ליועץ המשפטי לממשלה הבא והגיב בתקיפות (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנט ועבאס (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר מפלגת ימינה, נפתלי בנט, העסוק בימים אלה בהרכבת ממשלה עם השמאל, בראשותו, מכחיש באופן מוחלט את הפרסום כי ימנה את שי ניצן ליועץ המשפטי לממשלה הבא.

את ההכחשה הנמרצת הוציא בנט, בתום פגישה חריגה למדי, שקיים באופן גלוי עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס, במסגרת המשא ומתן להקמת הממשלה.

"הפגישה הייתה טובה, ובמהלכה שוחחו השניים על האפשרויות השונות", נמסר לאחריה בהודעה משותפת לצדדים. "סוכם, כי צוותי המו"מ יעמדו בקשר, וייפגשו בהמשך".

כאמור בנט יצא מהפגישה וגילה, כי ראש הממשלה מהדהד דיווח שהתפרסם היום, ולפיו מפלגות השמאל ו'ימינה' סיכמו על מינוי שי ניצן ליועמ"ש הבא.

"אין מילים", כתב על כך תחילה ראש הממשלה נתניהו, שכזכור ספג כתב אישום מניצן, בתפקידו כפרקליט המדינה, כאשר שכנע בכך את היועמ"ש מנדלבליט וצוותו.

ניצן מגיב לטענה על קנוניה בתיקי נתניהו (ארכיון. אולפן כיכר השבת)

והתגובה של בנט כאמור היתה בוטה. "אין מילים, נתניהו, כי אין אמת", כתב. "אגב, כשאתה הבאת את מינויו של ניצן לפרקליט המדינה והסברת בהתלהבות מדוע חייבים למנותו, וכל שרי הליכוד תמכו בלהט, אני הצבעתי נגד (יחד עם חבריי השרים אורי אריאל, ואורי אורבך ז"ל)".

יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, המיועד לשמש כראש ממשלה בחציה השני של קדנציית ממשלת השמאל-מרכז, הכחיש אף הוא את הדיווח, וצייץ: "אין שום סיכום בעניין שי ניצן, שמו בכלל לא עלה במו״מ. ביבי כרגיל משקר במצח נחושה. בושה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר