ההסלמה מעזה

במחוז הדרומי נערכים ליממה לא שקטה

במחוז הדרומי נערכים גורמי ביטחון שונים לקראת יממה של הסלמה והתקפות רקטות מעזה. מאות שוטרים נפרסו בדרום למתן מענה לתושבים. במחוז הדרום נפתחו מקלטים (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
( Roy Alima/Flash90)

לאחר מטח הרקטות מרצועת עזה אל עבר יישובי הדרום והמרכז, מפקד המחוז הדרומי של משטרה ישראל, ניצב פרץ עמר, קיים הערכת מצב להערכות לקראת היממה הקרובה.

מאות שוטרים, חבלני משטרה וגורמים נוספים נפרסו במחוז הדרום בכדי לתת מענה מבצעי מהיר ומשימות הצלת חיים. על פי הודעת המשטרה, בשעות הקרובות ייפרסו כוחות נוספים.

בהודעת המשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר סיים מפקד המחוז הערכת מצב בהשתתפות סגל הפיקוד הבכיר במחוז ועמד זה מקרוב על פריסת הכוחות ברחבי הדרום ומשימותיהם לשמירת ביטחון הציבור, מענה מהיר לאירועי שגרה ותגובה מקצועית לתרחישי האיום- ירי רקטי לעבר הדרום, תוך חשיבות המשימה להצלת חיים"

"אנו קוראים לתושבים להישמע להנחיות השוטרים בשטח, לא להגיע לאתרי הרס ולהיות קשובים להנחיות פיקוד העורף".

בשל הדריכות הביטחונית, נפתחו מקלטים ביישובי הדרום וכן באשקלון, אשדוד, קריית מלאכי, ועוד.

עיריית אשקלון הודיעה כי מוקדי החוסן בעיר ייפתחו למען נפגעי החרדה. ההחלטה התקבלה במהלך הערכת מצב בחמ"ל העירייה בהיוועצות עם אנשי מקצוע. מספר הטלפון של מרכז החוסן- 2660*, וכתובתו רחוב הפרדס 18, אשקלון.

בשדות נגב הודיעו כי על פי הנחיות צה"ל, על תושבי האיזור לשהות במרחבים מוגנים. עוד נמסר כי מקלטי המועצה פתוחים לאזרחים שבביתם אין מרחב מוגן. עוד נמסר מהמועצה כי "מוקד המועצה זמין לכל עניין ודבר וניתן לפנות אליו 24/7 במספר 08-9938107 או 107 מכל טלפון נייד. במידה ואתם חשים צורך בסיוע רגשי/ חיזוק משאבי ההתמודדות שלכם , הקו החם זמין במספר 08-9941091".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר