הולכים לימי לחימה

דובר צה"ל: "חמאס ישלם מחיר, נגיב תגובה חריפה"

בתגובה לשיגורים לעבר ירושלים והדרום, אומר דובר צה"ל, תא"ל הדי זילברמן: "יש לנו מנעד רחב של אפשרויות תגובה. חמאס ישלם מחיר על התנהלותו, נגיב תגובה חריפה" (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
תקיפה בעזה (צילום: מתוך טוויטר)

תא"ל הדי זילברמן, דובר צה"ל, התייחס הערב (שני) לשיגורים לעבר ירושלים וערי הדרום והזהיר כי: "יש לנו מנעד רחב של אפשרויות תגובה. הארגון חמאס ישלם מחיר על התנהלותו, נגיב תגובה חריפה". יצוין כי הקבינט המדיני ביטחוני אישר את תוכנית הפעולה שצה"ל הציג.

לדברי דובר צה"ל: "חמאס מביא להסלמה ברצועה. מדובר באירוע חמור ביותר - זה אירוע שלא יעבור בשתיקה. האירוע משולב, וכולל ירי רקטות לירושלים, לעוטף עזה, וירי טיל נ״ט לעבר רכב ששהה במרחב עוטף עזה".

תא"ל זילברמן הוסיף: "הכתובת ברורה - חמאס. הארגון ישלם מחיר על התנהלותו ונגיב תגובה חריפה. הגברנו את המוכנות שלנו למנעד תרחישים רחב - תגברנו את ההגנה האווירית, הגברנו סד״כ קרקעי וגם השהנו את התרגיל המטכ״לי מרכבות האש כדי למקד את כל הקשב המבצעי".

לדבריו: "אם החמאס לא הבין עד עכשיו - המסר יהיה ברור - אנחנו במנעד רחב של אפשרויות. הכנו תכנית סדורה ורחבה ולא נהסס להפעיל אותה".

דובר צה"ל עדכן: "התחלנו לתקוף ברצועה כמה דקות אחרי הירי לכיוון ירושלים, הצלחנו לסכל חוליה של 3 פעילי חמאס ברצועה. האור הירוק ניתן דקות אחרי הירי לירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר