"תשעה הרוגים בעזה"

כך דווח בעולם על ההסלמה במצב הביטחוני

שעות לאחר ירי מטח הרקטות אל עבר שטחי מדינת ישראל, ולצד המתיחות בירושלים, גופי התקשורת הגדולים בעולם מסקרים מקרוב את ההתפתחויות הביטחוניות במדינה (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום מסך)

לצד הדיווחים ברחבי העולם על המהומות בהר הבית, דווח גם ברחבי העולם על מתקפת הרקטות לישראל מרצועת עזה.

בדיווח ראשוני נכתב בסוכנות הידיעות 'AP' כי "חמאס יורה רקטות לירושלים לאחר עימותים במסגד". בגוף הידיעה נכתב כי "חמושים מטעם 'חמאס' ירו מטח גדול של רקטות לישראל ביום שני, כולל אחד שהגיע עד לירושלים, זאת לאחר שמאות פלסטינים נפגעו בעימותים עם משטרת ישראל באתר דתי, עיר קודש שנוי במחלוקת".

(צילום מסך)

ב-'סקיי ניוז' הבריטי נכתב כי "תשעה הרוגים בעזה לאחר ש'חמאס' ירה רקטות לעבר ירושלים". בידיעה עצמה נכתב כי "ברשויות הבריאות בעזה נמסר כי תשעה בני אדם נהרגו בהתקפות ישראליות לאחר שנורו רקטות מהשטח לכיוון ירושלים".

"הרקטות שוגרו בשעות הערב המוקדמות של יום שני, דקות לאחר כניסת אולטימטום שהציב חמאס לישראל להוצאת כוחות משתי נקודות חיכוך בירושלים".

(צילום מסך)

ב-'טיימס' הבריטי נכתב כי "חמאס יורה רקטות על עבר ישראל לאחר שפלסטינים נפצעו שעימותים במסגד אל-אקצא". עוד נכתב כי "האלימות, שהפכה למאפיין כמעט יום יומי של חודש הרמדאן, הגיעה לשיאה כשחלק מהישראלים ציינו את יום ירושלים".

(צילום מסך)

בסוכנות הידיעות 'רויטרס' נכתב כי "אלימות בירושלים הובילה לירי רקטות של חמאס אל ישראל, תשעה הרוגים בעזה". עוד נכתב בדיווח כי "חמושים פלסטיניים ברצועת עזה שיגרו ביום שני רקטות לעבר אזור ירושלים ודרום ישראל, ומימשו את האיום להעניש את ישראל בגין עימותים אלימים עם פלסטינים בירושלים".

"משרד הבריאות בעזה מוסר כי נהרגו תשעה בני אדם, בהם שלשה ילדים".

(צילום מסך רויטרס)

בחדשות 'i24' נכתב כי "חובשים מטפלים בפצוע אחד לפחות לאחת מתקפת רקטות על שדרות, סמוך לעזה".

"חובשים ישראלים מטפלים בתושב שדרות שנפגע מרסיסים בעקבות מתקפת רקטות על האיזור, כך אמר מגן דוד אדום. התושב, המזוהה כגבר בן 49, במצב קל, עם פצעים בפנים ובגפיים. בהתקפה נפרדת נפצע אזרח ישראלי באורח קל לאחר שהמחבלים בעזה ירו קליע נגד טנקים לעבר רכבו".

(צילום מסך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר