האיום של ארגון הטרור

חמאס: "אם המצור בהר הבית לא יוסר - נגיב"

"אם ישראל לא תפסיק את המצור על האנשים שנמצאים במסגד אל אקצא - נגיב בתוך שעתיים", כך איים דובר ארגון חמאס • הג'יהאד: "אין טעם במגעים להפסקת אש" (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אבו עוביידה, דובר חמאס (צילום: מתוך טוויטר)

דובר הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס, אבו עוביידה, איים לפנות בוקר (שלישי) כי: "אם ישראל לא תפסיק את המצור על האנשים שנמצאים במסגד אל אקצא - נגיב בתוך שעתיים".
סאלח אל עארורי, סגן מנהיג חמאס, התייחס לשיחות להפסקת אש עם ישראל ואמר: "בשעות האחרונות היה קשר ישיר עם מצרים ועם האו"ם בנוגע למצב. אנחנו לא מעוניינים להתחיל המלחמה, אך אם ישראל תמשיך לפגוע במסגד אל אקצא ובמתפללים לא נוכל שלא להגיב".

לדבריו: "העם הפלסטיני בכל מקום הוא גוף אחד וההתנגדות באה לידי ביטוי באופן שונה בכל מקום. על העם הפלסטיני בגדה המערבית לפעול כדי להתנגד לצעדי ישראל. מהבחינה הלאומית, לראשונה ישנו שיתוף פעולה פלסטיני והסכמה שיש לעצור את התקיפה הישראלית, צריך שההסכמה הזו תתורגם לאינתיפאדה כוללת".

תיעוד: כך שוגרו עשרות טילים לשטח ישראל

"מבחינת האומה הערבית והאסלאמית, עליה לתמוך בירושלים ובמסגד אל אקצא, ולעצור את היחסים עם ישראל", הוסיף.

זיאד נחאלה, מנהיג הג'יהאד האיסלאמי, אמר: "ישראל החלה את התוקפנות על ירושלים, ואם התוקפנות הזאת לא תיעצר - אז אין טעם במאמצים המדיניים להגעה להפסקת אש".

דובר צה"ל מסר הבוקר כי נכון לשעה אלו זוהו כ-200 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו עשרות רקטות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר