"פרעות ליל בדולח"

צפו בתיעוד: מהומות הערבים בדרום הארץ

בעקבות מהומות הערבים ברחבי הארץ הוחלט לגייס הוחלט על גיוס מיידי של 8 פלוגות מג"ב במילואים • המשטרה עצרה חשוד שהרג מתפרע ערבי בירי • תיעוד מהמהומות (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בתום התייעצות ביטחונית שקיים הבוקר (שלישי) השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, עם מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי, ובכירים נוספים במערכת הביטחון בעקבות מהומות הערבים ברחבי הארץ לאורך הלילה, הוחלט על גיוס מיידי של 8 פלוגות מג"ב במילואים לצורך תגבור כוחות משטרת ישראל ומשמר הגבול.

בתוך כך, המשטרה עצרה 31 חשודים, מהם 4 קטינים, החשודים בהתפרעויות בדרום הארץ, הם יובאו הבוקר להארכת מעצר.

כמו כן, המשטרה עדכנה כי במחוז הצפוני נעצרו 67 ערבים החשודים בהתפרעויות, הצתות, הצתות רכביםף ויידוי אבנים.

בלוד, עצרה המשטרה גבר בן 34 בחשד למעורבות באירוע הירי שבמהלכו נהרג תושב לוד בן 25 ושניים נוספים נפצעו. יצוין כי בעיר התפרע המון ערבי ואף הצית בית כנסת.

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף את התנהלות המשטרה ואמר: "כמעט כסדום היינו לעמורה דמינו". פרעות ליל בדולח מבצעים תושבי לוד הערבים בתושבי העיר היהודים הלילה. המשטרה בקושי נותנת מענה (בשל ריבוי האירועים בכל הארץ). אזרחים נדרשים להגן על עצמם. המשטרה עוצרת לפנות בוקר לעיני ילדיו את אחד התושבים בחשד, לא פחות, לרצח.

"‏זה אבדן עשתונות ערכי של המשטרה והפרקליטות. אטפל בזה בלנ"ד בכל הכח ולא אתן שהמדינה היהודית תהפוך את הקרבן לאשם. זכות ההגנה העצמית היא המינימום שמדינה מתוקנת חייבת לאפשר לאזרחיה (האמת היא שהמדינה צריכה לעשות את זה בעצמה...) וכל אחד מהמתפרעים חייב לדעת שדמו בראשו".

מהמשטרה נמסר: "כחות משטרה ימשיכו לפעול על מנת למנוע מקרים של הפרות סדר ופגיעה בביטחון הציבור. במשטרה מדגישים כי לא יאפשרו כל פגיעה בסמלי שלטון ובשלום הציבור, על כל המשתמע מכך. משטרת ישראל תנקוט ביד קשה כנגד אלו שיבחרו לעשות כן, ותדאג אף למצות עמם את הדין בחומרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר