הנס הגדול מתברר

הילד מסרטוני האימה במירון נמצא חי ובריא

מרגש: הילד שמככב בסרטוני האסון ממירון כשהוא בוכה לשוטר שינסה להצילו ונראה כמי שקרס תחתיו וזוהה על ידי המונים כאחד מהרוגי האסון חלילה, חי בריא ושלם (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, סרטון על פי סעיף 27 א)

הילד שמככב בסרטוני 'אסון ממירון' שאירע בל"ג בעומר האחרון, כשהוא בוכה לשוטר שינסה להצילו ונראה כמי שקרס תחתיו וזוהה על ידי המונים כאחד מהרוגי האסון חלילה - חי בריא ושלם.

מי שחקר וניסה להתחקות אחר גורלו של הילד, הוא הרב יוסי מרגלית יו"ר ארגון 'רפואה שלמה', שפעל רבות באיתור וזיהוי נפגעי האסון.

בתחילת השבוע קיבל הרב מרגלית פנייה ממשפחות האבלים על פנייה של יהודי דומע שהיה עד לאירוע הנורא במירון וניסה להציל את הילד, כשהוא משער גם הוא, שהינו בין החללים שלא שרדו וכפי שנראה קרוב מהתיעוד.

במשך ימים ארוכים תר הרב מרגלית אחר זהות הילד כשהוא נעזר במשפחות החללים ששללו את הקשר בין התיעוד לבנם. ואכן לאחר עבודת נמלים זוהה הילד ואותר, הילד יוסי. ס. מירושלים - שניצל בשנייה האחרונה מהזוועה.

יוסי שנקלע לזירה בקו האסון הראשון והחל לאבד נשימה, גילה תושייה רבה כשהניף את זרועתיו וניסה לנופף לשוטר שהגיע לזירה ולזעוק אליו בכל דרך.

השוטר שניסה לחלץ אותו נאלץ לסגת לאחור בשל המפולת הנוראה שלרגליו, אך באותו הרגע זיהה אותו איש החסד דוד מזרחי ובכוחות אדירים הצליח לחלץ את פלג גופו העליון בלבד, פעולה שהצילה את חייו ממוות לחיים בשנייה האחרונה.

דוד שנמלט מהזירה באימה עם הקריסה הגדולה וזעקות החללים, סבור היה כי הילד שניסה לחלץ והרים אותו לגובה האנשים כדי שיוכל לנשום, לא שרד ונפל שוב בתוככי ההמון.

בסוף השבוע האחרון, הפגיש הרב מרגלית בין הילד והוריו לבין מצילו המופלא, מפגש מרגש שכלל דמעות רותחות ושחזור הנס המופלא.

הרב מרגלית העניק לדוד מזרחי תעודות הוקרה שמסר נפשו וזכה להציל חיים פשוטו כמשמעו.

סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר