תפילת רבים

עת צרה היא: מעמד תפילה וזעקה • שידור חוזר

בשעה זו, ערב ראש חודש סיוון, נערך מעמד התפילה העולמי ותפילת יום כיפור קטן לקרוע שערי שמיים בראשות ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, הגר"ש גלאי, הרב חנניה צ'ולק ומתנדבי 'עזר מציון' בתפילה שיקרע רוע גזר דיננו ויסיר חרון אף מעלינו • הצטרפו לשידור החוזר (חרדים)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ט באייר תשפ"א | 11.05.21
הגר"ג אדלשטיין במעמד (צילום: שיא לייב)

(צילום: שיא לייב)

לב מי לא יחרד: בעקבות המצב הביטחוני הקשה והצרות הקשות שניחתו על עם ישראל עם הסתלקותם של מ"ה קדושי מירון, בשעה זו מתקיים מעמד תפילה וזעקה מיוחד בבית ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, לזעוק ולהתחנן לפני יושב מרומים, שיחוס וירחם ויאמר לצרותינו די. המעמד הועבר בשידור חי באתר 'כיכר השבת'.

היום, היה אמור להתקיים מעמד תפילת נשים מיוחד בקברי צדיקים בצפון, שמתקיים מידי שנה בזמן המסוגל לתפילה וישועה בערב ראש חודש סיוון, לאלפי מתנדבות עזר מציון. אולם בשל המצב הביטחוני הקשה ומתוך תחושת אחריות עמוקה כלפי המתנדבות החליטו אמש בעזר מציון לבטל את המסע המתוכנן.

במקום זאת, בעקבות האסונות הכבדים והמצב הביטחוני הקשה, בהתייעצות עם גדולי ישראל הוחלט לקיים מעמד זעקה עולמי ותפילת יום כיפור קטן בבית ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין. מעמד התפילה והזעקה נערך במטרה להבקיע שערי שמים בתפילה ובתחנונים לפני יושב מרומים שיקרע רוע גזר דינינו ויסיר חרון אף וקטרוג מעל עם ישראל.

הציבור הקדוש מהעולם היהודי כולו מוזמן להצטרף למעמד התפילה המיוחד המועבר כאן בשידור חי והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים.

יו"ר עזר מציון הרב חנניה צ'ולק: "אנו נמצאים בתקופה קשה מאוד בתוך ימי השלושים לאסון הנורא, השריפה הגדולה אשר שרף ה' במירון בל"ג בעומר עם הסתלקותם של 45 קדושי מירון. דווקא כעת יש חשיבות עצומה לתפילה בצוותא למען עם ישראל השרוי בצרה, תפילה שתאחד את עם ישראל תפילה וזעקה ליושב מרומים, אולי יחוס עם עני ואביון אולי ירחם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר