מחבלת ניסתה לבצע פיגוע דקירה ונוטרלה

ניסיון פיגוע דקירה בכניסה לחטמ"ר שומרון. מחבלת ערביה חמושה בסכין רצתה לבצע פיגוע במקום אך נוטרלה על ידי מתנדב חמוש שחשד בהתנהגותה. אין נפגעים (צבא וביטחון)

(צילום: המועצה האזורית שומרון)

הצהריים (שלישי), נעשה ניסיון פיגוע בכניסה לחטמ''ר שומרון. מחבלת חמושה בסכין רצתה לבצע פיגוע במקום אך נוטרלה על ידי מתנדב בכב"ה שחשד בה. אין נפגעים בקרב החיילים.

מתנדב מיחידת המתנדבים "יצהר" שהיה בדרכו חזרה מאירוע שריפה בהר ברכה הבחין לפתע בשולי הדרך בפלסטינאית ההולכת בצורה חשודה מכיוון הכפר חווארה אל תחנת אוטובוס בכיכר החטיבה בשומרון. המתנדב שזיהה את הסיטואציה כחריגה עצר את רכב הכיבוי וניגש לעברה בניסיון להתחקות על מעשיה.

כאשר היה במרחק של מטרים בודדים מהחשודה שלפה לעברו האשה סכין והחלה לרוץ לכיוון תחנת ההסעה. המתנדב שהיה חמוש החל בנוהל מעצר חשוד תוך שהמחבלת זורקת את הסכין מידיה. מתנדב האש השתלט על החשודה, ריתק אותה לקרקע תוך שהוא מזעיק כוחות צבא לזירה.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר בתגובה לניסיון הפיגוע היום בשומרון: "שוחחתי כעת עם מח"ט השומרון רועי צוויג, חיזקתי את ידיו והוקרתי תודה לרכזי הבטחון באזור ולמתנדבי הבטחון של המועצה האזורית שומרון. ממשלת ישראל צריכה ללמוד מהחיילים והאזרחים בשטח כיצד חותרים למגע ונלחמים ומכריעים את הטרור. ההבל בין סיום מהיר של האירועים לגל טרור הוא התגובה הנחושה של מדינת ישראל וצה"ל".

הניסיון הזה מצטרף לגל המתיחות הגדול וניסיונות הפיגוע הרבה שהיו בשבוע האחרון, ניסיונות שהסתיימו ב"ה בניטרולם של המחבלים ללא נפגעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר