ישראל תחת אש

סמוטריץ' נגד נתניהו: "ככה לא בונים הרתעה"

השרים שומרים על שתיקה בשל הנחייתו של ראש הממשלה נתניהו, אך ח"כים בכירים מגיבים על ההסלמה הביטחונית החריפה • יו"ר הציונות הדתית דורש תגובה חריפה (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילומים: מארק ישראל סלם - לע"מ, יונתן זינדל - פלאש 90)

כ-200 רקטות נורו אל הדרום בשעה האחרונה וכ-20 נפצעים, בהם אחד במצב אנוש. שרי הממשלה הונחו שלא להתייחס ישירות להסלמה הביטחונית, כדי לשמור על עמימות מבחינת החרפת התגובה הישראלית.

ברקע, חברי כנסת מתייחסים, מימין ומשמאל. יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ביקר במועצה האזורית שדות נגב, והביא את דברי ראש המועצה, תמיר עידאן: "המסר שעידאן מבקש להעביר לצה"ל ולדרג המדיני הוא שתושבי העוטף חזקים ומוכנים לספוג עכשיו ימים קשים - ובתנאי שהם ינוצלו להנחתת מכה קשה על חמאס, כזו שתשנה את המשוואה, ולא עוד מאותו דבר שרק יקרב אותנו לסבב הבא".

סמוטריץ' צייץ בטוויטר בעקבות המטח המשמעותי הקודם, לפני כשעה: "137 טילים על ערי ישראל בחמש דקות! נפילות ונזקים. מישהו מוכן להסביר לי למה עזה עוד מחוברת לחשמל?! למה עוד לא נופלים שם בניינים רבי קומות במרכז העיר?! אם הם מציבים אולטימטומים לפי שעות למה אנחנו לא תוקפים חצי שעה קודם ומוציאים להם את החשק?! ככה לא בונים הרתעה".

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה מנגד מאשים את נתניהו במצב: "שבועות של מדיניות דיכוי אלימה ומתסיסה של ממשלת נתניהו והבערת השטח בירושלים, התפוצצו הלילה לכולנו בפנים. אין הצדקה לפגיעה באזרחים חפים מפשע. אין הצדקה לפגיעה באף אזרח. במיוחד בימים כאלה עלינו לפעול יחד, ערבים ויהודים, נגד ההסתה והאלימות, המצור והכיבוש, ולמען שלום וביטחון לכולם".

ח"כ ניר ברקת, הרואה את עצמו כיורשו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיע לעוטף עזה ונפגש עם ראש המועצה האזורית מרחבים ועם נציגי המשטרה ופיקוד העורף: "אלה ימים מורכבים כאן בדרום, אך לשמחתי הרבה פגשתי תושבים חזקים שזוכרים שאסור לתת לטרור לנצח אותנו. עם ישראל כולו מחזק ומחבק אתכם. מול מתקפות הטרור של חמאס עלינו לפעול ביד ברזל!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר