מדריך מקוצר להתנהלות עם ילדות שאפתניות

מינה האריס היא מחברת ספרי ילדים ופעילה חברתית ויש לה לא מעט תובנות בנוגע לאופן שבו כדאי לגדל בנות אסרטיביות. הנה כמה כאלו, שיעזרו לכם לגדל טוב יותר את בנותיכם, בעולם מטורף שכזה (חינוך)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

למחברת ספרי הילדים והפעילה החברתית, מינה האריס, (שהיא במקרה גם אחייניתה של סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס) יש לא מעט תובנות בנוגע לאופן שבו כדאי לגדל בנות אסרטיביות. ספרה החדש, "ילדה שאפתנית", הוא חגיגה של כוח כזה והוכחה ניצחת שהשמיים הם לא הגבול. הספר עוקב אחר ילדה צעירה שלומדת להגדיר את מטרות חייה הרבות ולא לוותר עליהן.

חברות האתר "פיור וואו" תפסו את מינה לשיחה על בחירת מילים בכלל ועל שתי המילים שהיא חושבת שהורים צריכים להוציא מאוצר המילים שלהם.

היו ישירים

בדיבור עם בנות, לעתים קרובות יש נטייה לייפות מצבים קשים, מסבירה מינה. אבל כשאתם מתייחסים לדברים כמו אפליה וגזענות, כדאי להיות גלויים וכנים. “ילדים הם חכמים ומתמודדים עם כל מיני מחשבות ורגשות מורכבים בו זמנית. לכן, עם כל האזהרות הברורות שיש לגבי הסברת והנגשת דברים מורכבים ועם זאת, התאמתם לגיל ככל האפשר, אני מאמינה בתוקף שעליכם להיות כנים עם בנותיכם לגבי השאלות הקשות", אומרת מינה.

היפטרו מאמירות כמו "את קולנית" או "את שתלטנית"

"אני בדרך כלל מנסה להימנע ממילים שליליות שאני יודעת שמשמשות באופן לא הוגן להעברת ביקורת על נשים, כמו 'קולניות' או 'שתלטניות', אומרת מינה. ואם אתם הולכים להשתמש במילים הללו, חשבו על ההקשר הנכון. "אתם לא רוצים להשתמש במילים בצורה כזו שמצביעה על פגם כלשהו באופי של הבת שלכם", היא מוסיפה. "זה ההבדל בין להגיד 'את קולנית!' ל'בואי לא נצרח פה בחנות ליד כולם'".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית