יומיים של פרעות

מבצע משטרתי: מאות פורעים ערבים נעצרו

אחרי מהומות מצד הציבור הערבי בערים המעורבות - לוד, עכו, חיפה ועוד, הלילה והבוקר (רביעי) פתחה המשטרה במבצע מעצרים בו נעצרו כ-270 מתפרעים ברחבי הארץ (אקטואליה)

רכבים שרופים בהתפרעויות בלוד (צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

לאחר יומיים של פרעות מקרב הציבור הערבי ברחבי הארץ, עצרה המשטרה במהלך הלילה והבוקר (רביעי) מאות פורעים בערים שונות.

על פי הודעת המשטרה, בחצי היממה האחרונה נעצרו כ-270 פורעים מכל רחבי ישראל. במהלך מבצע המעצרים נפצעו 12 שוטרים באורח קל ובינוני.

"במהלך הלילה פעלו כוחות משטרה ומג"ב בכ-40 זירות של הפרות סדר והתפרעויות ברחבי הארץ כאשר המוקדים המרכזיים היו במחוזות צפון, חוף, דרום, ירושלים, מרכז ות"א בערים , טובה זנגרייה, מג'ד אל כרום, לוד, רמלה, עכו, חיפה, אום אל פחם, יפו..." נכתב בהודעת המשטרה.

המשטרה השתמשה באמצעים לפיזור הפגנות, ואומרת כי הכוחות בשטח עדיין בכוננות בכוחות מתוגברים. "משטרת ישראל נמצאת בכוחות מתוגברים בכל מוקדי האלימות ומבצעת עשרות מעצרים על מנת להחזיר את השקט והביטחון לרחובות. אנו נפעיל את כל האמצעים שבידינו על מנת למצות את הדין עם כל אחד מפורעי החוק". נכתב. "בנוסף מתקיימות כל העת הערכות מצב ביטחוניות במסגרתן כבר הורה המפכ"ל על תגבור מילואים, פלוגות מג"ב ושוטרים על מנת להגביר נוכחות משטרתית בכל הארץ".

כידוע, בהתפרעויות בלוד שרפו הפורעים בתי כנסת, וכן בשאר הערים שרפו מכוניות, מסעדה, ומעשי ונדליזם בבתים פרטיים. כמו כן, בהתפרעויות ייודו אבנים, נורו זיקוקים והושלכו בקבוקי תבערה לעבר השוטרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר