אש בדרום

צפו: צה"ל תקף מנהרה בתוך בית ספר בעזה

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו הלילה מנהרת טרור של חמאס שהוקמה מתחת לבית ספר • עד כה תקף צה"ל למעלה מ-600 יעדים ברצועה • צפו בתקיפת מנהרת הטרור (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל עשרות יעדי טרור ברחבי רצועת עזה. בין היעדים, הותקפה מנהרת טרור של חמאס המהווה חלק מפרויקט המנהור של ארגון הטרור חמאס ומוצבת מתחת לבית ספר ובקרבת מבנים אזרחיים נוספים.

מדובר צה"ל נמסר כי: "ארגון הטרור חמאס ממקם במכוון את נכסיו הצבאיים בלב האוכלוסייה האזרחית ברצועת עזה. צה"ל נוקט באמצעי זהירות כדי לצמצם ככל הניתן פגיעה אפשרית באזרחים במהלך פעילותו הצבאית".

דובר צה״ל, תא״ל הדי זילברמן, אמר הבוקר: "הלילה הזה מלמד על העמקת ההספק שלנו וסדקים שאנחנו מזהים בצד השני הציבור העזתי מאבד את הסבלנות שלו, יש הפתעה בצד השני מהעוצמה של התקיפות שלנו".

לדבריו: "במהלך היום יהיו תקיפות נוספות זה ברור לכולם שחמאס הופתע מעוצמת התקיפה של צה״ל, הוא מבחינתו אחרי ההישג הראשוני שהיה לירושלים חשב שנגיב בצורה מוכלת ואחרי שהגענו הוא יצא מהתפיסה שהייתה לו. הוא יוצא מהתפיסה שלו, וזה קצת מערער אותו בעקבות התקיפות האלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר