פרעות תשפ"א

סיקור: כך העולם סיקר את המהומות בישראל

בימים האחרונים בהם העורף והחזית נמצאים בטלטלה גדולה, גופי התקשורת ברחבי העולם מתקשים להתעלם מהמצב הקשה ומהמהומות בכל הארץ, משני הצדדים (חדשות, עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום מסך)

המהומות ברחבי הארץ לא נרגעות, והעולם מתקשה להתעלם מהמהומות, כך למשל באתר 'CNN' נכתב כי "פרצה אלימות קהילתית ברחבי ערי ישראל, זאת בעקבות ימים של תקיפות אוויריות וירי רקטות".

(צילום מסך)

עוד נכתב באתר כי "מכיוון שהצבא הישראלי והחמושים הפלסטיניים בעזה מחליפים התקפות אווירוות קטלניות והפצצות רקטות". נכתב. "בעכו בניסיון לינץ' של אספסוף ערבי אדם יהודי נפצע באורח אנוש, כך על פי דיווחי התקשורת בישראל. בבת ים, תיעוד וידאו הראה אספסוף ימני יהודי מנסה לעשות לינץ' לנהג ערבי. הוא נפצע והועבר לבית חולים".

ברשת 'sky' הבריטית דווח כי "קרבות רחוב פרצו בערים בהם חיים יהודים וערבים ביחד". עוד נכתב כי "דו הקיום במדינה התפוצץ בימים אלה".

(צילום מסך)

ברשת 'NBC' דווח: "מעל 70 הרוגים במהומות בין ישראל לפלסטיניים". עוד נכתב- "ירי רקטות נמשכו במהלך היום, בנוסף לאלימות אתנית שדווחו בערים מעורבות ערביות ישראליות בלילה (רביעי)".

(צילום מסך)

באתר החדשות 'NOS' ההולנדית דווח כי "נמשכות ההתקפות על תל אביב ועזה, האלימות בערי ישראל נמשכת". עוד דווח "זה לא קשור לתקיפות הרקטות מעזה. האלימות היהודית-ערבית בישראל מתפשטת כמו שריפת ביער, עם נמרצות שטרם נראתה כאן".

"המשטרה איבדה שליטה לחלוטין. מלבד הנהגת עוצר, גם המשטרה הצבאית נפרסה".

(צילום מסך)

בערוץ 'france24' דווח כי "מזה שנים, פרצו אירועים אלימים בין יהודים לערבים אחרי מתיחות של עשרות שנים".

(צילום מסך)
(צילום מסך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר