סיכום השבת

עשרות רקטות לגוש דן; הרוג ברמת גן; נפילה סמוך לנתב"ג

בשעות הבוקר היה נראה כי ישנה ירידה במספר השיגורים, אך בשעות הצהריים חמאס שיגר עשרות רקטות לעבר גוש דן והשפלה • הרוג מפגיעה ברמת גן • נפילות בראשל"צ וסמוך לנתב"ג (אקטואלי)

ב. ניסני | כיכר השבת |
נפילה ברמת גן (צילום: פלאש 90)

גבר כבן 55 נהרג בצהריים (שבת קודש) מפגיעה ישירה של רקטה בעיר רמת גן. סמוך לשעה 13:30 נורו עשרות רקטות לעבר גוש דן והשפלה, ואזעקות נשמעו בין היתר בתל אביב ובני ברק.

לאורך השבת כולה נשמעו אזעקות ברחבי ערי הדרום, אך הבוקר נראה היה כי ישנה ירידה במספר שיגורים. כאמור, לאחר השעה 13:30 ארגוני הטרור שיגרו עשרות רקטות לעבר גוש דן.

במהלך השבת אותרו מוקדים רבים של נפילות, לרוב ללא נפגעים בנפש. ביום שישי בית בעיר שדרות ספג פגיעה ישירה אך בנס בני השפחה לא שהו בבית והאירוע הסתיים ללא נפגעים.

בתוך כך, צה"ל המשיך לתקוף בעוצמה ברחבי רצועת עזה ובין היתר תקף את ביתו של סגן מנהיג חמאס בעזה והשמיד מגדל שבו היו מטות של כלי תקשורת.

יצוין כי פיקוד העורף החליט להאריך את ההגבלות על יישובי הדרום, המרכז וגוש דן ד לאחר חג השבועות, מה שמלמד כי הלחימה צפויה להימשך בימים הקרובים.

בצאת השבת עדכן דובר צה"ל כי נכון לשעה 19:00: החל מהשעה 7:00 הבוקר, זוהו כ-278 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. כ-40 שיגורים נפלו בשטח הרצועה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר