"לא להיכנע"

הרקטה שנפלה בגן הילדים בשדרות; שליח חב"ד ל'כיכר': "להמשיך את התקיפה בעזה"

שליח חב"ד בשדרות ומפעיל גן פעמונית בעיר - לשם הושלכה רקטה, אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "הנזק היה מזערי, כי הגן חדיש, מקווים שלא נכנע לדרישות להפסקת אש" (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: חב"ד שדרות)

עדיין לא ברור כיצד – אבל 2 רקטות קסאם שנורו אמש (שני, מוצאי חג השבועות) לעבר העיר שדרות הצליחו לחדור מבעד למערכת 'כיפת ברזל' והתפוצצו בשטח העיר: אחת על גן 'פעמונית' של חב"ד והשנייה בשטח מפעל באזור התעשייה של העיר.

בצה"ל בודקים האם מערכת 'כיפת ברזל' כלל לא שגרה מיירטים לעבר הרקטות – ואם מדובר בתופעה שעלולה לחזור על עצמה.

בינתיים, רבים מתושבי שדרות חוששים לצאת מהבתים, אחרי הפגיעה הקטלנית בשבוע שעבר בבניין מגורים – פגיעה שממנה נהרג הילד עידו אביגל הי"ד.

כאמור אחת הרקטות התפוצצה על גן 'פעמונית' שאותו מפעיל שליח חב"ד בשדרות הרב משה זאב פיזם, לצד 2 גני נוספים. בשדרות קהילה של כ-15 חסידי חב"ד, אך הפעילות של הסניף המקומי נרחבת מאוד.

הרב פיזם, שמתגורר בשדרות בשליחות הרבי מליובאוויטש זצ"ל, כבר יותר מ-30 שנה, סיפר בשיחה עם 'כיכר השבת': "במוצאי החג, לקראת השעה 22:00, נשמעה אזעקת 'צבע אדום'".

"עוד לא הספקתי להיכנס לממ"ד ונשמע פיצוץ אדיר. הבנתי שזה קרוב מאד. יצאתי החוצה וראיתי עמוד עשן מיתמר מאזור אשכול גני חב"ד. מיהרנו להגיע למקום וראינו כי הייתה פגיעה ישירה בגן שלנו. בחסדי ה' זה קרה בזמן שאין ילדים בגן".

לדבריו: "הנזק אמנם משמעותי אך בתוך הגן מזערי כיון שמדובר במבנה חדיש וממוגן שאכן הוכיח את עצמו. אנחנו מתפללים לישועת ה' ומקווים שהממשלה לא תיכנע לדרישה להפסקת אש עד למיגור היכולת ארגוני הטרור לפגוע בנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר