אסון הפארנצ'עס

בקרלין מודים לאמשינוב על העזרה לפצועים

מכתב תודה מיוחד נשלח מטעם חסידות קרלין עבור חסידי אמשינוב והאדמו"ר, זאת לאחר העזרה הרבה וההירתמות של בני הקהילה לטובת הפצועים הרבים שפונו לשערי צדק (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
זירת האסון (צילום: דוברות כבאות והצלה)

מכתב תודה מיוחד נשלח הערב (שלישי) מטעם חסידות קרלין עבור חסידי אמשינוב והאדמו"ר, זאת לאחר העזרה הרבה וההירתמות של בני הקהילה בשכונת בית וגן, לטובת הפצועים הרבים שפונו לבית החולים שערי צדק.

תחת הכותרת 'החיים והשלום לקהילה הקדושה דחסידי אמשינוב, ועל ראשם כ"ק האדמו"ר שליט"א', כותבים אנשי הנהלת חסידות קרלין: "לעת כזאת, לאחר האסון הנורא שקרה במחנינו בערב חג השבועות, הננו להביע אליכם בשם מרן אדמו"ר שליט"א, ובשם כל קהל אנ"ש, רחשי תודה וברכה, כאשר נחלצתם חושים לעזור ולסייע בכל העניינים לאנ"ש שהיו בבית החולים שערי צדק.

"מכל אחד מאנ"ש שהיה בשערי צדק אנו שומעים על הסיוע המופלא, מעבר לכל מה שמקובל ורואים בדרך כלל, היתה זו עזרה מכל הלב, במאמצים גדולים ובאהבת ישראל כבירה".

בקרלין ממשיכים ומביאים ציטוט של אחד ההורים שמתאר כיצד הוא התפנה עם בנו בשעה 01:30 לפנות בוקר, וכי מיד כשהם הגיעו ניגשו אליו חסידי אמשינוב ושאלו לשלומם, והאם הם אכלו וכבר עשו קידוש, תוך שהם הסתובבו במשך שעות רבות עם עגלות מלאות באוכל, שתיה וממתקים, כל זאת בנוסף לסעודה שלימה שהוכנה בקומה השניה של בית החולים, אוכל אשר נלקח לכאורה מבית המדרש של אמשינוב, שהיה אמור לשמש את החסידים לקידוש של יום חג השבועות.

לסיום נכתב כי "ברכות והודאות שגורות בזה אליכם מקרב לב ונפש, ואנו תפילה שלא יצטרכו עוד עמך בית ישראל זה לזה, במקרים כאלו, ואך ששון ושמחה ישיגו את כל בית ישראל".

יצויין כי בנוסף לעזרה של חסידי אמשינוב, הציעו את עזרתם במהלך היום גם חסידות סלונים וחסידות באיאן, ועוד.

המכתב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר