אסון הפארנצ'עס

אלי ביר: "עדכנתי את האדמו"ר ופרצנו בבכי"

נשיא 'איחוד הצלה', אלי ביר, התארח באולפן 'כיכר' והתייחס לאסון הפארנצ'עס בחסידות קרלין סטולין בליל חג השבועות ושחזר את השיחה הקשה עם הרבי, בה עדכן על המצב (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך)

נשיא 'איחוד הצלה', אלי ביר, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לאסון הפארנצ'עס בחסידות קרלין סטולין בליל חג השבועות ושחזר את השיחה הקשה עם הרבי, בה עדכן על תמונת המצב, שיחה בה שניהם פרצו בבכי. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

ביר סיפר על הרגע הקשה בו עדכן את האדמו"ר על המצב: "זה היה אחד הרגעים הקשים שלי. אני לא מכיר את האדמו"ר באופן אישי, אני יודע שאכפת לו מחיי אדם. אני חושב שהייתה פה תאונה שהוא לא היה מודע למה שנעשה. נכנסתי אליו כדי להודיע לו את המצב. הוא ישב בבית ממול, הוא ישב עדיין עם הטלית. הוא רואה אותי ואומר לי 'ברוך רופא חולים' - אחרי שעברתי את הקורונה. ואז אמרתי לו את המצב האדמו"ר פשוט פרץ בבכי.

אלי ביר בריאיון לישי כהן

"אני עמדתי שם, האדמו"ר בוכה. סיפרתי לו שיש שני הורגים ויש למעלה מ-130 פצועים, לא ידענו שזה כבר עבר את ה-200. הוא פשוט בכה ואני לא ידעתי מה לעשות. גם אני נשברתי, אני עומד מול האדמו"ר ובוכה, והוא בוכה, כך במשך כמה דקות.

"דיברנו באנגלית, היה לי יותר נח, גם הרבי מדבר אנגלית. אמרתי לו שנעשה הכל כדי לעזור בכל דבר, נשלח מתנדבים ערבים לבתי החולים כדי שנדע מה קורה, היו כאלו שנעלמו".

ביר הוסיף בהמשך: "אני חושב שכולנו, הציבור החרדי והדתי, חייבים להתעורר. חייבים להתעורר ולהגיד די! לא רוצים איפה ואיפה. זה לא בסדר שכל כך הרבה שנים יש סדר באצטדיונים. הציבור החרדי לא הסכים עד היום לקבל מרות. היום רובו ככולו, כולל האדמורי"ם, מוכנים לקבל את המרות של המשטרה והרשויות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר