תיעוד מרגש

נפצע אנושות בקריסת הפארנצ'עס והתאושש: "זו תחיית המתים"

השתפר משמעותית מצבו של האברך יעקב פרלמן, שנפצע אנושות בקריסת הפארנצ'עס בגבעת זאב. משפחתו שנמצאת עמו כל העת, מספרת כי "זו התקדמות ניסית ממש" • צפו (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
חבריו של הפצוע מגישים את השי (באדיבות המצלם)

משפחתו של ר' יענקי פרלמן - הפצוע הקשה מאירוע קריסת הטריבונה בקרלין, הגיעה ללשכתו של מנכ"ל שערי צדק פרופ' עופר מרין, כדי להודות לו על הטיפול האינטנסיבי המסור שהוא מקבל ביחידה לטיפול נמרץ. קודם לכן מסרו לצוות המחלקה סידור שוקולדים מפנק מלווה במכתב הוקרה והערכה מרגש.

יענקי, בן 23 הגיע בליל חג השבועות במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית קשה שכללה פגיעת ראש. הרופאים נאבקו על חייו של יענקי והצליחו לייצב את מצבו לאחר ניתוח חירום ואף להציל את רגלו. בימים האחרונים חל שיפור במצבו. ההתקדמות שלו ניסית לגמרי והרופאים מקווים להמשך החלמתו המהירה.

"הנס של יענקי החל כבר במקום האסון", מספרת משפחתו, "בזכות תושייתם של החובשים ואנשי ההצלה שהחליטו להילחם על חייו הצליחו להשיב לו דופק ולהציל את חייו לאחר שכבר כמעט הוכרז כמת. כשהגיע לשערי צדק הרופאים נאבקו על חייו והצליחו לייצב את מצבו".

בני משפחתו ובהם אשתו שתחי', הוריו וגיסו סובבים אותו ועוקבים בתדהמה אחר כל התפתחות בהחלמתו המהירה.

לפני שעה קלה כאמור הגיעו אביו ובני משפחתו בליווי של יו"ר אגודת סעד ומרפא, מוטי פריד, ללשכתו של פרופ' מרין כדי להודות לו ולאנשי הצוות את הטיפול המסור שהצילה את חיי בנם.

"ליבנו יוצא אליכם ואל כל שאר הפצועים. אנו כואבים את האסון הפרטי והקהילתי. כולנו מתפללים ומייחלים להחלמתו. נשמח לציין עימכם את מסיבת ההודאה על החלמתו בעזרת השם. אנו שמחים להיות שליחים טובים ועוקבים בדריכות אחר השיפור במצבו", אמר פרופ' מרין.

מוטי פריד מספר: יש כאן נס כמו מימי הבעל שם טוב. ממש תחיית המתים. הייתי פה בליל החג ובין הפצועים היו שתים שהוגדרו כגוססים ממש שאין מה לעשות איתם. פגיעה רב מערכתית והחובש אמר שהילד הזה יום טוב שמחה קליין והשני האברך יענקי פרלמן בר מינן לא ישרדו ויצטרפו למנין המתים".

"אם היום, תוך כמה ימים, הורידו לו את ההנשמה והוא נושם בכוחות עצמו, זה נס תחיית המתים. זה חיזוק עצום שאנשים קיבלו על עצמם קבלות טובות לרפואתם והנה אנו רואים נס תחיית המתים בדורינו ממש. זה אומר, שבעזרת השם הם יצאו מפה על הרגליים. צריך להמשיך להתפלל ונראה ניסים גדולים", אומר פריד.

בכל תפוצות ישראל נערכים תפילות להחלמתו של יעקב בן גיטל לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר