מחריד

חרדי קיבל בעיטה; הצלם הגרמני פרץ בצחוק רועם

גל האנטישמיות בגרמניה, שהגיע לאחרונה לשיאו בעקבות המבצע הצבאי של ישראל בעזה, ממשיך גם לאחר תום 'שומר החומות': זה מה שקרה לחרדי שעמד בתחנת אוטובוס (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

אנטישמיות מחליאה: צעיר חרדי הותקף בבעיטה, על ידי עובר אורח, במרכז גרמניה.

בתיעוד שמתפרסם היום (ראשון), אותו צילם אחד המקומיים, נראה צעיר עם מגבעת וחליפה עומד בתחנה, כשלפתע אדם החולף לידו מניף את הרגל ובועט בעוצמה במרכז גופו.

רגע אחרי ההלם הראשוני, המותקף נצפה גוער בעובר האורח האנטישמי - מה שכמעט מזכה אותו במכות נוספות. הצלם, שתיעד הכל, פרץ בצחוק רועם מלא בשביעות רצון.

יצוין, כי מזה מספר שבועות שברחבי המדינה צצות תקריות אנטישמיות. כך לדוגמה בעיר קלן, הושחתו שלושה אבני נגף ("שטולפרשטיינה" בגרמנית) המהווים חלק מפרויקט הנצחה ליהודים שהתגוררו במקום לפני השואה, ונכתב עליהן בגרפיטי BDS - ארגון החרם על ישראל.

לאחרונה גאה גל האנטישמיות, בעקבות מבצע 'שומר החומות' של צה"ל נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה. ברובע נוקלן שבדרום ברלין, כ-6,500 מפגינים הניפו דגלי חמאס, שרפו דגלי ישראל וקראו קריאות נגדה. חלקם אף יידו בקבוקים, אבנים וזיקוקים לעבר מאות השוטרים שהוזעקו למקום.

במקומות נוספים בגרמניה קראו מפגינים רבים לפירוקה של מדינת ישראל, מה שהוביל את פליקס קליין, נציב הממשלה הפדרלית למאבק באנטישמיות, לקרוא להעניק סמכויות נוספות למשטרה ולתביעה, כדי להעניש את מי שמתבטא באנטישמיות.

גם נשיא הבונדסטג, וולפגנג שובלה, אמר: "אמנם לגיטימי לבקר בחריפות את ישראל ולמחות בקולניות נגד המדיניות שלה, אבל אין שום הצדקה לאנטישמיות, שנאה ואלימות, או להטיל ספק בזכותה של ישראל להתקיים".

"על הפליטים המוסלמים והמהגרים לפה להבין, שהם הגיעו למדינה שבה האחריות הייחודית לישראל היא חלק מהזהות. יש להעניק לקהילות היהודית ולמבנים שלהן את ההגנה הטובה ביותר", הוסיף הבכיר הגרמני.

צפו בתיעוד המזעזע

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר