הנערה שהציל

סגירת מעגל: אלי ביר פגש את נעמה הר כסף

מפגש מרגש התרחש במסעדה בשוק מחנה יהודה בירושלים, בין נעמה הר כסף - שהייתה תלויה בין חיים למוות, לבין נשיא איחוד הצלה - שהציל אותה, השניים שחזרו את מה שהתרחש (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אלי ביר עם נעמה הר כסף (צילום: ללא קרדיט)

סגירת מעגל מרגשת: חודשיים אחרי התאונה הקשה - נשיא 'איחוד הצלה' אלי ביר, פגש את הנערה החרדית שהציל - נעמה הר כסף בת ה-17, שנפצעה קשה בתאונה הקטלנית בכביש 6 במהלך חול המועד פסח האחרון, בתאונה נהרג אביה חיים הר כסף ז''ל.

נעמה, תלמידת תיכון, אמנית מוכשרת שמתפעלת עמוד אינסטגרם, עשיר ביצירותיה, עוברת בימים אלו תהליך שיקום מורכב בבית חולים במרכז הארץ.

השניים נפגשו בסוף השבוע האחרון בשוק מחנה יהודה בירושלים, שם שיחזרו את המראות הקשים מזירת התאונה והנס הגדול שאירע לנעמה כשניצלה בנס.

הנערה נעמה הר כסף שוחררה מבית חולים (צילום: מתוך אינסטגרם)

אלי ביר אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "זה היה מרגש מאד לפגוש את נעמה היקרה ומשפחתה לאחר שנפצעה בתאונה במצב קשה מאד, לראות אותה קמה כבר מהכיסא גלגלים בדרך להחלמה מלאה ברוך השם".

"מתנדבי 'איחוד הצלה' נותנים מענה ללמעלה מאלף מקרי חירום מדי יום, בדרך כלל אנחנו לא מכירים את האנשים שאנחנו עוזרים להם ולא יודעים מה היה לאחר מכן. כל סגירת מעגל כזו נותנת לי כח וממלאת אותי סיפוק מחדש".

האמא, רויטל הר כסף אומרת בשיחה עם 'כיכר השבת': ״אנחנו מודים לאנשי 'איחוד הצלה' על כל העזרה והאכפתיות, לאלי ביר ורעייתו גיטי, לבתם וחתנם, שסייעו בכל דרך אפשרית, והיו האנשים הנכונים במקום הנכון".

נעמה הר כסף הייתה מאושפזת כשהיא מונשמת מורדמת במחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים 'רמב"ם', כחודש לאחר מכן כשהתאוששה ומצבה הרפואי השתפר היא עברה למחלקת שיקום בבית חולים במרכז הארץ.

כזכור, ביום שני של חול המועד פסח, בני משפחת הר כסף נסעו לטיול בצפון, בשני רכבים, כאשר זה שבו נסע חיים ז"ל עם שלושה מילדיו, איבד שליטה והתנגש בקיר. אשתו רויטל ושני ילדים, שנסעו ברכב נפרד, היו עדים לתאונה הקשה.

החקירה העלתה, כי אב המשפחה, חיים הר כסף, איבד שליטה על רכבו, מסיבה לא ברורה, וכך הוא סטה שמאלה מהנתיב, עלה על המדרכה, פגע בקיר המנהרה הסמוכה למחלף עין תות ועף לצד השני תוך שהוא פוגע בקיר - ונבלם.

הבן יצחק, מיהר להגיש עזרה ראשונה לאביו, והחל לבצע בו פעולות החייאה, אך כעבור זמן קצר נקבע מותו בבית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר