רבה של העיר איננו

אבל בחצור הגלילית: הגאון רבי מרדכי דיעי זצ"ל

בבית החולים רמב"ם בחיפה, הלך לעולמו רבה הראשי של חצור הגלילית, הגאון רבי מרדכי דיעי זצ"ל, ראש מוסודת 'שערי דעה', לאחר מאבק ממושך במחלה, והוא בן 68 (דיין האמת)

הגאון רבי מרדכי דיעי זצ"ל (צילום: משה ביטון)

בבית החולים רמב"ם בחיפה, הלך לעולמו לפנות בוקר (שני) רבה הראשי של חצור הגלילית, הגאון רבי מרדכי דיעי זצ"ל, ראש מוסודת 'שערי דעה', לאחר מאבק ממושך במחלה קשה, והוא בן 68 בפטירתו.

לפני כשנה וחצי חלה הרב במחלה קשה ומני אז התמודד בגבורה ובתעצומות נפש עם המכאובים, כאשר הוא ממשיך להרביץ תורה בעיר ולהאיר פנים לכל אדם.

בצעירותו, למד הרב מרדכי ז"ל בישיבת 'פורת יוסף' ולאחר פטירת אביו הרב עזיזי דעי זצ"ל נבחר לכהן במקומו כרבה הראשי של חצור הגלילית.

הגאון רבי מרדכי דיעי זצ"ל (צילום: משה ביטון)

גיסיו של הרב דעי הם ראש מוסדות 'יתד התשובה' הגאון הרב רפאל כהן, הגאון הרב מנשה מיכאלי, מ"מ ראש עיריית צפת שלמה חדד ומשפחה ענפה שמתקשה להכיל את גודל האבידה הגדולה.

הראשון לציון הרב הראשי לישראל הגאון הרב יצחק יוסף ספד לו ואמר: "קבלתי בצער רב, את הידיעה על הסתלקותו של ידידנו הרב הגאון הרב מרדכי דיעי זצ"ל רב העיר חצור הגלילית.

"הרב דיעי עמד על משמר הרבנות והכשרות בעיר חצור הגלילית עשרות בשנים תוך שהוא עומד ומרביץ תורה ויראה וקירב את כלל תושבי האזור לאביהם שבשמים.עולם הרבנות יחסר את אחד הרבנים הבולטים בו. תנחומי למשפחתו ויה״ר שיבולע המוות לנצח ומחה ה' דמעה מעל כל פנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר