שווי מיליונים

ציוד שיועד לארגוני הטרור בעזה - נתפס

שר הביטחון בני גנץ חתם על צווים מנהליים לתפיסת ציוד שיועד לארגוני הטרור בעזה בשווי של מיליונים; בין היתר נתפסו אשלגן כלוריד, גליצרין, פוליאוריתן, פוליאסטר, פיברגלס וציוד תקשורת (חדשות)

(צילום: ללא קרדיט)

שר הביטחון בני גנץ, חתם על חמישה צווים מנהליים לתפיסת ציוד אשר על-פי החשד נעשה ניסיון להבריחו לרצועת עזה דרך מעבר כרם שלום בימים שלפני תחילת הלחימה ברצועה.

הציוד נתפס בפעילות משולבת של המטה הלאומי ללוחמה כלכלית בטרור (מט"ל) שבמשרד הביטחון, שירות הביטחון הכללי ורשות המעברים.

בין היתר נתפסו משלוחים של חומרים מסוג אשלגן כלוריד, גליצרין, פוליאוריתן, פוליאסטר, פיברגלס וכן ציוד תקשורת.

הציוד שנתפס נחשב לציוד דו-שימושי (יכול לשמש לצרכים אזרחיים וגם צבאיים) ועל-פי החשד היה מיועד למערך הייצור של הזרוע הצבאית של חמאס. מתחילת השנה חתם שר הביטחון על יותר מעשרים צווים מנהליים לתפיסת ציוד שנעשה ניסיון להבריחו לרצועה בחשד שנועד לשימוש חמאס וגורמי טרור אחרים בעזה.

כמו כן חתם שר הביטחון על צו לתפיסת זהב בשווי של למעלה ממיליון ש"ח, אשר נעשה ניסיון להבריחו מתוך רצועת עזה לאזור יהודה ושומרון כשהוא מוסלק בצורת מסמרים בתוך משטחי עץ.

יצין כי תפיסה זו מצטרפת לשני צווים מנהליים עליהם חתם שר הביטחון לפני שבועיים, לתפיסת מטילי זהב במשקל כולל של 13 ק"ג, אשר נתפסו גם הם לאחר שנעשה ניסיון להבריחם מרצועת עזה לאזור יהודה ושומרון, כשהם מוסתרים. על-פי החשד הברחות הזהב מרצועת עזה לאזור יהודה ושומרון הן חלק מהמאמצים של חמאס ברצועה לממן פעילות של ארגון הטרור באיו"ש, ושווי התפיסות נאמד במיליוני שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר