חתונת גור:

החתן עתר לבג"צ שהורה למשטרה ולעירייה להגיב

בחצר חסידות גור נמשכים המאמצים לקיים את שמחת החתונה לנכד האדמו"ר בבניין בית המדרש המרכזי בירושלים, כאשר הבוקר אף הוגשה עתירה לבג"צ נגד ההחלטה של גורמי האכיפה, שלא לאשר את קיום האירוע (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בחצר חסידות גור נמשכים המאמצים לקיים את שמחת החתונה לנכד האדמו"ר בבניין בית המדרש המרכזי בירושלים, כאשר הבוקר אף הוגשה עתירה לבג"צ נגד ההחלטה של גורמי האכיפה, שלא לאשר את קיום האירוע.

כזכור, כפי שכבר דווח ב'כיכר השבת', בחסידות נתקלו בהתנגדות של המשטרה ושל גורמים בעירייה שסירבו לקחת אחריות על האירוע, מה שגרם לכך שנכון לרגע זה האירוע טרם אושר ע"י גורמי האכיפה, בהם המשטרה ועיריית ירושלים.

בתגובה לנעשה, ובניסיון לערוך את שמחת החתונה כמתוכנן, הוגשה הבוקר עתירה לבית המשפט, כאשר מי שחתום על העתירה הוא לא פחות מאשר החתן עצמו, הבחור פנחס זילברשטיין.

מי שהגיש את העתירה הוא עו"ד אילן בומבך, שטוען בין היתר, כי "מרשתו נפלה קרבן לריב סמכויות ותחומי אחריות ואכיפה, בין משטרת ישראל ועיריית ירושלים, בנוגע לאירוע שנערך במתכונת קבועה, אירוע שמארגניו התחייבו לקיים אותו בהתאם לכללי הבטיחות, כולל צעדים שנעשו לטובת בטיחותם ושלומם של המשתתפים".

בתגובה לעתירה, הורו השופטים למשטרה ולעיריית ירושלים להגיב לעתירה של חסידות גור, ושל החתן, וזאת בתוך מספר שעות עד השעה 15:00, אז ככל הנראה תינתן ההחלטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר