גם לך מגיע מנוחת הנפש בנוגע לעתידך הכלכלי

גובה ההכנסות הוא לא ערובה לרוגע כלכלי • מאות אלפי משפחות בעלי הכנסה גבוהה נמצאים במינוס • יש פתרון פשוט וקל • כמה קליקים ורייזאפ עושים לכם סדר (שיווקי)

"רק אחרי שהתחברתי לשירות שלהם הבנתי בדיוק מה קורה עם הכסף שלי" (צילום: יח"צ)

כולנו מכירים מציאות בה אנחנו לא יודעים בדיוק מה קורה בחשבון, כמה נכנס ומתי יש הוצאות בחשבון האשראי ומה אנחנו יכולים באמת להרשות לעצמנו החודש. לא הגיע הזמן שנעשה קצת סדר?

על פי נתוני הלמס 42% ממשקי הבית בישראל, היו במינוס לפחות חודש אחד במהלך השנה. מדובר בלא פחות מ-1.1 מיליון משקי בית, שכוללים 4 מיליון נפשות. כאשר ברובם הגדול ממשפחות של שכירים עם הכנסות קבועות, כאשר במקרים רבים הבעיה נובעת מחוסר סדר.

קחו לדוגמא את ישראל שוורץ מהקריה החרדית באשדוד שסיפר לנו את הדברים הבאים: "אני אברך בשעות הבוקר ואחרי הצהריים לומד באופן פרטי עם ילדים ובחורים. ב"ה יש לי הרבה תלמידים ואני לוקח שכר מכובד כמומחה להוראת הגמרא. גם אשתי עובדת כמזכירה רפואית כך שיש לנו הכנסות יפות. למרות זאת היו לי כמה פעמים חריגות בחשבון, ב"ה הדברים הסתדרו בסוף אבל פעם אחרי פעם מצאתי את עצמי עם טרדות ודאגות סביב הנושא הכספי. גם ברגעים הכי יפים, כמו למשל בשולחן שבת עם הילדים פתאום מגיעות המחשבות סביב המצב הכלכלי.

את השקט הנפשי קיבלתי בזכות רייזאפ שעשה לי סדר בחשבון וסדר בראש. למרות שאני תמיד עובר על החשבון שלי בבנק, רק אחרי שהתחברתי לשירות שלהם הבנתי בדיוק מה קורה עם הכסף שלי. קיבלתי תמונת מצב אוטומטית של כל הכסף שאנחנו מכניסים ומוציאים. ובעזרת יועץ אתו אני עומד בקשר שוטף דרך הווטסאפ, בנינו תוכנית סדורה, ברורה וקלה. השירות סידר לי מעצמו לבד את כל ההוצאות לפי קטגוריות ברורות מראש וכך הצלחתי פתאום לגלות הוצאות מיותרות והבנתי לאן הולך הכסף שלי".

מה זה בדיוק רייזאפ ?

רייזאפ הוא שירות מאובטח אשר באמצעות טכנולוגיה מתקדמת וצוות אנושי מלווה אותך באופן אוטומטי ונותנת לך את כל המידע שאתה צריך כדי להבין כיצד החודש שלך עומד להיגמר, השירות מראה לך מספר אחד שאיתו תוכל לקבל החלטות כלכליות טובות יותר ולהתחיל אפילו לחסוך לעתיד.

באמצעות השירות נעזרו עד היום אלפי משפחות בישראל. היא עזרה להם לקבל החלטות כלכליות טובות יותר, להתמודד עם המצב הכלכלי ולנצח את החודש. היא עושה סדר בבלאגן הכלכלי, והופכת את הבלתי לאפשרי.

איך זה עובד?

המשתמשים נרשמים בתהליך הרשמה דיגיטלי לחלוטין (כאן >>)

הם מצרפים את פרטי חשבון הבנק וכרטיסי האשראי שלהם בצורה מאובטחת ומרגע סיום ההתחברות מקבלים תמונת תזרים ראשונה. יחד עם ייעוץ ותמיכה מקצועית וקבועה דרך וואטסאפ. הם עושים למשתמש סדר בהכנסות וההוצאות, מראים לו כמה כסף נכנס, כמה כסף יוצא ומתי כדי לעצור ועל איזה קטגוריות הוא הולך. ככה יותר קל להבין כיצד ניתן לחסוך ואיך מתנהלים עם כסף לבאות, זה משהו שכל משפחה צריכה.

לפרטים והרשמה. הקליקו כאן >>>

ככה זה נראה (רייזאפ)
התכתבות עם נציג (רייזאפ)
כמה כסף בדיוק נשאר לי? (רייזאפ)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר