"אל תאיים עלי"

הפרסומאי אילן שילוח תקף את עמית סגל שהגיב בחריפות

הקרב הוותיק בין הפרשן הבכיר עמית סגל לפרסומאי השייך לצד השמאלי של הפוליטיקה, אילן שילוח, התפרץ הערב שוב בטוויטר, בסדרת ציוצים • סגל לשילוח: "אל תאיים עלי" (בארץ)

אילן שילוח (משמאל) ועמית סגל (צילום: משה שי, פלאש 90, צילומסך: חשבון הטוויטר של אילן שילוח)

הפרסומאי המשתייך ככל הנראה לצד השמאלי של המפה הפוליטית, תקף הערב (רביעי) את הפרשן עמית סגל, שהגיב לו בחזרה במילים חריפות.

הכל התחיל, כאשר סגל התייחס בחשבון הטוויטר שלו לעדויות שנחשפו של מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה במשפט המתנהל בתיק 4000 הנוגע לראש הממשלה נתניהו.

סגל כתב: "אילן ישועה מצטייר מעדותו שלו כאדם רקוב וציניקן מוחלט, עתיר קומבינות, רווי אינטרסים כלכליים אישיים, דורסני ושקרן. גלימת המוסר שמנסים להלביש לו אינה עולה עליו".

מעדותו של ישועה עלה כי הוא הודה שדאג לסיקור אוהד לאילן שילוח, בשל תקציבי הפרסום הגבוהים שהשקיע באתר, ובנוסף בנו של ישובה עבד אצל שילוח.

סגל לו יש היסטוריה של קרבות טוויטר עם שילוח, לא החמיץ את ההזדמנות ובציוץ המשךהוסיף גם עקיצה לשילוח: "נ.ב. רצוי שגם אילן שילוח ייצא לחופשה של עשור או שניים מתפקידו כמגדלור המוסרי של העיתונות והפוליטיקה אחרי מה שנחשף עליו".

בתגובה כתב שילוח: "עמית השופרון הקטן, יש לי סקופ בשבילך: אני בקשרי ידידות ועבודה גם עם הבוס שלך אבי ניר , כפי שיש לי עם מנכלי רשת/10 כחלק מתפקידי כיו"ר מקאן".

סגל הגיב לשילוח: "גם הבן של אבי ניר עובד אצלך? גם הוא מקבל ממך במקרה מאות אלפי דולרים? גם הוא מקבל ממך דרישות להטיית סיקור? שופרון תקרא לאילן ישועה ולכל שאר האנשים שפוחדים ממך, נשמה", הגיב סגל.

לאחר מכן הוסיף בציוץ נוסף: "אגב, לא חמק מעיניי הרמז המאפיוזי בציוץ. מומלץ לך א) להרגיע ב) לעשות שיעורי בית. אבי ניר הוא מנכל קשת שבה יש הפרדה מבנית מחברת החדשות. רוצה לומר, אם כבר לאיים, עדיף היה לשים סוס מת מתחת לבית שלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר