"מג‘נון, משוגע ומטורף"

הגר"מ מאזוז: "כל זמן שיאיר לפיד בעולם - חרון אף בעולם"

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', במתקפה חריפה נגד האפשרות של הקמת ממשלה בראשות יאיר לפיד: "הם לא מבינים שצריך לשמור על הכבוד של עם ישראל" • צפו בדברים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כסא רחמים)

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, במתקפה חריפה נגד האפשרות של הקמת ממשלה בראשות יאיר לפיד: "הם לא מבינים שצריך לשמור על הכבוד של עם ישראל".

במהלך שיעור שמסר בבני ברק, התייחס הגר"מ מאזוז להקמת 'ממשלת השינוי': "אנחנו רואים שכמעט עלה בידם. כמעט כמעט, יום אחד אמרו בשעה שמונה בערב חותמים על הסכם עם לפיד..".

בשלב הזה הגר"מ יצא במתקפה חריפה על יאיר לפיד: "כל זמן שלפיד בעולם חרון אף בעולם, חרון אף בדיוק גימטריא יאיר לפיד. זה חידוש שעלה בלבי אתמול. בדיוק. חרון אף עולה 345 ,ויאיר לפיד עולה 345.

"כל זמן שהוא מנבח יותר מדאי ואין בו לא תורה, לא חכמה, לא היסטוריה, לא דעת, לא תבונה ולא שכל. מג‘נון ומשוגע ומטורף, יצא מבית המשוגעים...".

לדבריו: "נמשכים אתו בגלל כבוד של פלוני ואלמוני. הם לא מבינים שצריך לשמור על הכבוד של עם ישראל, לשמור על הכבוד של האומה".

הרב מאזוז הוסיף: "החמאס רואים שאנחנו נמצאים בתקופה ש'אין מלך בישראל איש הישר בעיניו יעשה' וגם הם עושים מה שישר בעיניהם".

צפו בדברים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר