1.6 טון

נעצרו כמה חשודים בגניבת תוצרת חקלאית

בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו שני חשודים בגניבות של תוצרת חקלאית במשקל של כ-1.6 טונות. חשוד נוסף נעצר בחשד בקבלת התוצרת הגנובה (חדשות משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

פעילות חקירתית ממושכת של היחידה המרכזית במג"ב צפון נגד גנבי תוצרת חקלאית, הובילה לפנות בוקר (חמישי), לפעילות של בלשי היחידה באזור בית שאן.

הבלשים התחקו אחר 2 חשודים אשר גנבו תוצרת חקלאית מסוג תירס בשטחים החקלאיים של קיבוץ שדה נחום. לאחר הגניבה הובילו החשודים את התוצרת לחנות ירקות בבית שאן והביאו אותה לחשוד נוסף בעל העסק.

בלשי מג"ב פשטו על חנות הירקות ועצרו את שלושת החשודים בעת ביצוע העברת התוצרת הגנובה לבעל העסק. שוטרי מג"ב איתרו מספר קרטוני תירס בחנות הירקות וברכבם של החשודים. סה"כ נתפסו 12 קרטוני תירס במשקל של כ-228 ק"ג.

לאחר מכן שוטרי מג"ב ביצעו חיפוש בטמרה זועביה בביתו של אחד החשודים. בחיפוש נתפסו תוצרת חקלאית מסוגים שונים בינהם 23 ארגזים של בצלים במשקל של כ-500 ק"ג, 111 אביטיחים במשקל של כ-700 ק"ג, ארגזי תירס במשקל של כ-300 ק"ג, שקדים ירוקים במשקל של כ-10 ק"ג ושום בתפזורת.

בנוסף, נתפסו בביתו של החשוד חומרי הדברה שעל פי החשד נגנבו לפני כשבועיים מקיבוץ ניר דוד.

3 החשודים, 2 תושבי טמרה זועביה ואחד נוסף תושב קיבוץ באזור בקעת הירדן, יחד עם הממצאים הועברו לחקירה במשמר הגבול.

היום, בית משפט השלום בנצרת האריך את מעצרם של 2 החשודים תושבי טמרה זועביה עד ליום שני, החשוד תושב אזור בקבעת הירדן הוארך מעצרו עד למחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר