מפתיע

ה'סולחה' שתוכננה בין איילת שקד לבני הזוג נתניהו

"הוא ואשתו כמו רודנים, דיקטטורים", אמרה עליהם לאחרונה ח"כ איילת שקד, אך מתברר כי בחשאי נרקמה סולחה בינה לבין בנימין ושרה נתניהו, עד קביעת ארוחת ערב משותפת (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שקד ונתניהו (צילום: Yonatan Sindel, Sraya Diamant/Flash90)

חברת הכנסת איילת שקד (ימינה), שסוחבת עבר של יחסים מעורערים עם בני הזוג נתניהו, שוחחה לאחרונה באורח תקדימי עם ראש הממשלה, כחלק מצעדים ראשונים ל'סולחה' שתוכננה בין הצדדים.

בתקופה האחרונה, כידוע, שרת המשפטים לשעבר נוטה להליכה לכיוון ממשלת ימין, בשונה מעמיתה, יו"ר מפלגת ימינה נפתלי בנט, כאשר היא מעדיפה ללכת עם הימין תוך קבלת ההצעה של נתניהו לשריונים בליכוד.

וכן הפוך: בעוד שקד מכחישה את טענתו של יו"ר 'הציונות הדתית' סמוטריץ', על משא ומתן מתקדם עם "גוש השינוי", בנט נועד עם מנהיג הגוש, ח"כ יאיר לפיד, זאת ללא שעדכן בכך את מספר 2 שלו.

כעת מתברר, כך לפי דיווח של הכתבת דפנה ליאל, כי לפני כשבועיים הייתה אמורה להתקיים במעון ראש הממשלה פגישה שעד לא מכבר היתה נדמית כלקוחה מעולם הדמיון: ארוחת ערב משולשת של איילת שקד ובני הזוג נתניהו.

ראש הממשלה, שכבר שנים מסרב להיפגש עם שקד, ובשל כעסה של רעייתו שרה, נאלצה זו לנסוע בטיסה נפרדת ממנו, לפגישות עבודה משותפות בעולם, הסכים ל'סולחה' היסטורית, בסלון ביתם שבבלפור.

אלא שכאשר פרעות הערבים החלו, וממשלת לפיד-בנט נראתה כקורסת בשל לחץ דעת הקהל מימין, נדחתה הפגישה - מה שלא מנע מנתניהו ומשקד לקיים כמה שיחות טלפוניות משמעותיות.

כל זה בא כאמור ברקע העובדה המוכרת, כי מאז פוטרה שקד מתפקידה כמנהלת לשכתו של נתניהו, בהיותו יו"ר האופוזיציה לפני יותר מעשור, היחסים בינה ובין בני הזוג נתניהו היו כל העת בשפל עמוק.

כך לדוגמה, על פי ספרו האחרון של העיתונאי חנוך דאום, שרה נתניהו הפצירה בו שוב שוב לפרסם השמצות חסרות בסיס על שקד ובנט. כמו כן, בהקלטה שפורסמה ב'חדשות 13' נשמעה נתניהו מכנה את שקד "אישה מופרעת" ורק לאחרונה פורסמו ב'חדשות 12' הקלטות של שקד, בהן היא אומרת על בני הזוג נתניהו "הוא ואשתו כמו רודנים, דיקטטורים".

כעת כאמור, מתברר במפתיע, כי בשני הצדדים עמלים על שיקום היחסים, במטרה לכונן - אולי - ממשלת ימין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר