הסעודה האחרונה? צפו

נתניהו בשבע ברכות לבתו של אריה דרעי: "אני לא משה רבינו"

ראש הממשלה נתניהו השתתף בשמחת השבע ברכות לבתו של השר אריה דרעי, והתייחס להשוואה שעשו בינו לבין משה רבינו • 'איך ד' טיפל באופוזיציה של משה רבינו?', שאל (חרדי)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
דרעי ונתניהו ביום שישי (צילום: באדיבות המצלם)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הגיעו להשתתף ביום שישי האחרון, בשבע ברכות לבת הזקונים של יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי.

במהלך השמחה נשא ראש הממשלה בנימין נתניהו דברי ברכה ואמר: "אני ואריה דרעי צועדים ביחד בידידות הרבה שנים, התבגרנו, הזדקנו והחכמנו יחד, אני אומר לכם ללא שום הגזמה, בשיתוף פעולה של אחים - אחים לדרך, אחים במחשבה ואחים בפעולה".

ראש הממשלה הוסיף ואמר: "לשמחתנו, יש לנו גם, איך אריה אומר: 'ביבי צריך אריה חזק?' - אריה אחד צריך אריה שני, אבל יש לנו שתי לביאות, שתיהן נשות חיל. לרעייתי שרה ויפה הנפלאה שלנו, ביחד אתם פשוט שילוב מדהים. שאנחנו רואים שזאת בת הזקונים שמתחתנת ביום הזה, אנחנו מאחלים לכם באמת חיים של אושר. לצד זה אנחנו יודעים שנשאר עוד אחד ונטפל בו בהמשך. אנחנו באמת נושאים לכם את כל הברכות שבעולם מתוך המשפחה".

לסיום התייחס נתניהו לנאומו של הרב רפי מנת שנישא קודם לכן בנוכחותו - בו השווה הרב מנת את בנימין נתניהו למשה רבינו של הדור: "לגבי משה רבינו, אני רוצה להגיד לך משהו, אני מאוד מעריך את ההשוואות האלו, אין כמו משה רבינו, אבל יש עוד סיבה, איך אלוקים טיפל באופוזיציה של משה רבינו? מה הוא עשה? - אמר לי הרבי מליובאוויטש: 'יהיה לך 119 איש להתעמת מולם ואתה תנצח'. אז האמת זה לא משה רבינו, אבל יפה שככה אמרת, מאוד ריגשת אותי, תודה רבה".

האירוע נערך במסעדת 'הצלבנים' בקסריה, בהשתתפות בני המשפחה הקרובה, אנשי ש"ס ובכירי המדינה. במהלך האירוע שרו והנעימו משפחת הרב רפי מנת שערך את השבע ברכות, אותו הפיק אברהם אסולין.

צפו בווידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר