ניסה לדקור

מחבל חדר ליישוב בעוטף עם סכין - ונוטרל

מחבל מרצועת עזה ניסה לחדור לעוטף עזה עם סכין ביד, ונוטרל על ידי איש ביטחון, כוחות הביטחון הורו לתושבים להישאר בבתים מחשש לחדירה של מחבל נוסף (אקטואליה)

אילוסטרציה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

סמוך לחבל שלום בגבול רצועת עזה, נתפס בשעה האחרונה (ראשון) תושב רצועת כשהוא מנסה לחצות את הגבול, כשסכין בידו, המחבל נוטרל.

החיילים שהבחינו במחבל מנסה לחצות את הגדר, ירו בו וניטרלו אותו, יש חשש כי מדובר בפיגוע.

קציני הביטחון באזור, הורו לתושבים, כי לעת עתה שישארו בבתים, עד שיקבלו הודעה חדשה וזאת ככל הנראה בשל החשש מחדירה של מחבל נוסף.

מהמועצה האזורית אשכול נמסר: "לפני זמן קצר איתרו ותפסו אנשי הביטחון של אשכול חשוד חמוש בסכינים באזור חבל שלום. החמוש נוטרל וכעת מתבצעות סריקות נוספות של אנשי הביטחון בכל אזור החבל. עד לגמר הסריקות, תושבי כל יישובי חבל שלום מתבקשים להישאר בבתים. הנסיבות עדיין לא ברורות ואנו נעדכן ברגע שיהיו לנו פרטים נוספים".

מדובר צה"ל נמסר: "חשוד זוהה לפני זמן קצר סמוך ליישוב שדה אברהם שבמרחב עוטף עזה. איש ביטחון שקפץ לנקודה נטרל את החשוד שברשותו נמצאה סכין. כוחות צה"ל סורקים במרחב. נסיבות האירוע בבדיקה".

בדקות האחרונות (23:20), אמרו במועצה האזורית אשכול: "לאחר סיום סריקות של אנשי הביטחון, הוסרו כל ההנחיות לתושבי חבל שלום וניתן לחזור לשגרה מלאה. תודה לתושבים שגילו ערנות ואחריות רבה ודיווחו מידית על החשוד. בעקבות הדיווח, הגיעו למקום במהירות הרבש"צים ואנשי הביטחון ונטרלו את החשוד שנמצא חמוש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר